رئیس اداره بهزیستی دشتستان از تدوین 28 برنامه فرهنگی، مهارت‌آموزی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دشتستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، علیرضا هوشیار صبح امروز در نشست مسئولان دشتستان با تبریک هفته دولت اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و در هفته دولت باید خدمات و دستاوردها را به مردم معرفی کنیم.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر افزود: شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت صادقانه و خالصانه و بی‌منت هستند و باید راه و نام این عزیزان زنده بماند.

رئیس اداره بهزیستی دشتستان خاطرنشان کرد: بهزیستی خدمات متنوع و ارزشمندی به جامعه هدف و مددجویان تحت پوشش ارائه می‌کند و روز به روز نیز این خدمات باکیفیت‌تر شده است.

هوشیار تصریح کرد: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی مناسبی انجام داده‌ایم و تاکنون به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم که البته نیازمند تلاش بیشتری هستیم.

وی از تدوین 28 برنامه فرهنگی، مهارت‌آموزی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دشتستان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها از خدمات بسیار موثر برای آموزش‌های قبل از ازدواج است و در یکسال اخیر 800 نفر از طریق این آموزش‌ها مشاوره قبل از ازدواج در دشتستان دریافت کرده‌اند.

رئیس بهزیستی دشتستان از پرداخت 70 کمک هزینه مسکن به مددجویان خبر داد و افزود: تامین مسکن مددجویان به ویژه برای تسهیل در امر ازدواج از برنامه‌های این نهاد است.

هوشیار از ایجاد 120 شغل پایدار بر اساس تسهیلات بلاعوض گروه‌های همیار خبر داد و اظهار داشت: این تعداد شغل توسط بهزیستی محقق شده است.

وی بیان کرد: پرداخت بیمه 800 زن سرپرست خانوار و چهار میلیارد ریال کمک موردی در زمینه‌های مختلف نیز از دیگر خدمات ارایه شده به مددجویان زیر پوشش بهزیستی دشتستان است.

هوشیار یادآور شد: از همه امکانات و توانمندی موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به جامعه هدف تلاش می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بهزیستی ، دشتستان ، مددجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.