دبیر هیئت کشتی مازندران از قهرمانی تیم ساری در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، غلامرضا نوری‌زاده گفت : مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی استان مازندران که به میزبانی بابل برگزار شد، در نهایت با قهرمانی تیم ساری پایان یافت.

وی با اشاره به رقابت 174 کشتی‌گیر جوان از 31 تیم در سالن ورزشی سردار شهید سجودی بابل افزود: سطح کیفی این دوره از مسابقات با حضور کشتی‌گیران جوان سراسر استان بسیار خوب بود.

دبیر هیئت کشتی مازندران از کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و سه مدال برنز توسط کشتی‌گیران ساروی در این رقابت‌ها خبر داد و تصریح کرد: تیم ساری با 56 امتیاز قهرمان این دوره شد و تیم‌های بابل با 52 و جویبار با 33 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

نوری‌زاده درباره نفرات برتر هشت وزن این مسابقات ابراز داشت: در وزن 50 کیلوگرم افشین رحمانی از لاله‌آباد، 55 کیلوگرم حسین خدیور از ساری، 60 کیلوگرم شایان حمزه از سیمرغ، 66 کیلوگرم نیما اشقاقی از جویبار، 74 کیلوگرم محمد دلفان‌آذری از تنکابن، 84 کیلوگرم پژمان فضل‌الله‌تبار از بابل، 96 کیلوگرم محسن سیر از قائمشهر و در وزن 100 کیلوگرم نیز ایمان حسینی از بابل با برتری مقابل تمامی حریفان قهرمان اوزان خود شدند.

وی در پایان افزود: نفرات برتر این مسابقات برای شرکت در مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور به اردوی منتخب تیم مازندران دعوت می‌شوند.

برچسب ها: قهرمان ، کشتی ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.