"عباس غزالی" از "سعید نعمت‌الله" می‌گوید

بازیگر سریال وضعیت سفید گفت: "سعید نعمت‌الله" به عنوان نویسنده اشراف کاملی به کار خود دارد.

عباس غزالی درگفتگو با   خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران ؛در خصوص سبک و سیاق کار سعید نعمت‌الله گفت: سعیدنعمت‌الله از نویسندگانی است که به قلمش اعتقاد دارم و دیالوگ نویسی بسیار عالی دارد که بازیگر را به تلاش می‌کشاند و هر بازیگری نمی‌تواند دیالوگ‌های سعیدنعمت‌الله را ادا کند واگر بازیگر نباشی بازی بلد نبودنت هم هویدا می‌شود.
 
وی افزود: ازآنجا که سوژه‌ها از دل اجتماع است و مردم با آن‌ها دست و پنجه نرم کردند وبه خوبی تقابل دو طبقه مالی و یا سنی را به معرض نمایش می‌گذارد و این اتفاق باعث جذابیت  قصه می‌شود ازآن جمله قصه‌های جذاب می‌توان به رستگاران و مادرانه اشاره کرد.
 
بنابراین 100درصد ازموفقیت‌ها را در کار به سعید نعمت‌الله نسبت می‌دهد.شاید10 قسمت آخر را ننوشته باشد اما همان10قسمت را هم در ذهن خود پرداخته و برای بازیگر توضیح می‌دهد این موضوع فرد را در جریان شروع تا پایان داستان قرارمی‌دهد.
 
در واقع آن قسمت‌های ننوشته را به عنوان آوانس برای خودش کنار گذاشته و با توجه به استقبال مردم می‌نویسد که این از دیگرنقاط قوت این نویسنده است.

در پایان غزالی از کار جدیدش گفت: کار سینمایی به نویسندگی وکارگردانی هومن سیدی با بازی نگار جواهریان وسیامک صفری است که رو به اتمام است، غزالی اعتقاد دارد که این کار با عنوان اعترافات ذهن خطرناک من کارآبرومندی از آب در می‌آید.

انتهای پیام/
برچسب ها: غزالی ، نویسنده ، بازیگر ، سریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار