فرهنگسرای امید روز دوشنبه 10شهریور ماه نشست بررسی و معرفی کتاب رقعه آخرین اثر سید حمیدرضا برقعی را با حضور جمعی از شاعران آئینی برگزار می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 13، حمیدرضا برقعی از شاعران بنام کشور است که با سروده های آئینی اش شناخته می شود و در بسیاری از آثار ماندگار از مداحان ، ردپایی از اشعار وی به چشم می خورد.

رقعه به معنای نامه، آخرین اثر این شاعر آئینی است. در تاریخ بیهقی آمده: ما حرف هایی را که نمی توانستیم به صورت شفاهی به پادشاه بگوییم در نامه های کوتاهی به اسم رقعه می نوشتیم وبه پادشاه می دادیم.حمیدرضا برقعی معتقد است من از این عنوان برای کتابم استفاده کردم بدین جهت که حرف هایی را که نمی توانیم به حضرات به صورت شفاهی بزنیم و توفیق نداریم محضر امام زمان (عج) شعر بخوانیم، مکتوب کنیم ونامش را رقعه بگذاریم.

در نشستی که روز 10شهریور ماه برگزار می شود، شاعران آئینی کشورمان همچون:سعید بیابانکی و جواد محقق حضور دارند.

علاقه مندان به شعر آئینی می توانند چهت حضور دراین برنامه در تارخ اعلام شده از ساعت: 18تا 20به فرهنگسرای امید واقع در میدان امام حسین(ع)، خیابان17شهریور، خیابان خشکبارچی، پارک خیام مراجعه ویا با تلفن:33355203تماس حاصل کنند.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار