رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان اصفهان گفت:به منظور كاهش تخلفات رانندگي و تخلفات موتورسواران متخلف و ساماندهي ترافيك شهري گروه ضربت در پليس راهنمايي و رانندگي استان اصفهان تشكيل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان؛ سرهنگ حسين غلامي گفت:همزمان با تشكيل قرارگاه ساماندهي اقدامات ترافيكي،گروه ضربت پليس راهور با هدف كاهش تخلفات رانندگان و تخلفات موتورسيكلت سواران در اين پليس تشكيل شد.

وی شاخص برخورد با موتورسيكلت سواران متخلف را چهار تخلف مهم از جمله نداشتن كلاه ايمني،عبورازچراغ قرمز ،عبوراز مكان هاي عبور ممنوع يا حركت خلاف جهت و عبوراز پياده رو اعلام كرد و افزود:گروه ضربت با اين تخلفات برخورد قاطعانه خواهد كرد.

غلامي ادامه داد:اگر موتورسواري از كلاه ايمني استفاده كرده و به قوانين توجه نمايد عوامل پليس حق نگه داشتن يا كنترل مدارك و يا جريمه كردن آن را ندارند.

اين مقام انتظامي افزايش تخلف سد معبر و توقف دوبل در سطح كلانشهر اصفهان را يكي از دغدغه‎هاي مردم عنوان كرد و اظهار داشت: پليس راهور براي پاسخگويي به مطالبات مردم و درخواست هاي پي در پي آنان اقدام به تشكيل گروه ضربت كرده تا با اينگونه تخلفات بطور قاطع و جدي برخورد كند.


/انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، تشکیل ، گروه ، ضربت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.