یکی از فرماندهان گردانهای شهید عز الدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز اعلام کرد؛‌ رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه شکست خورد و به اهدافش نرسید.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری صفای فلسطین، یکی از فرماندهان گردانهای شهید عز الدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس چهارشنبه با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در جنگ غزه  شکست خورد و به هیچ یک از اهدافش نرسید تأکید کرد شاخه نظامی حماس خود را برای نبردی طولانی مدت با رژیم صهیونیستی آماده کرده است و می‌توانست به جنگ غزه برای ماههای طولانی ادامه دهد.

این فرمانده شاخه نظامی حماس که خواست نامش فاش نشود گفت گردانهای شهید عزالدین قسام توانست بسیاری از مهماتی را که در نبرد پنجاه روزه "العصف المأکول" ( نامی که حماس بر این جنگ گذاشته بود) شلیک کرده بود جایگزین کند.

وی گفت : در روزهای آینده نیز به خواست خداوند در این زمینه حرفی برای گفتن داریم.

این فرمانده حماس گفت رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهداف خود که برای آنها حمله کرد نرسید. 

وی افزود؛ دشمن گفت بر حماس پیروز خواهد شد و پیروز نشد. دشمن گفت شلیک موشکها را متوقف خواهد کرد اما نتوانست متوقف کند. دشمن گفت به تونلها پایان خواهد داد اما نتوانست. ما به لطف الهی و با قدرتی که داریم به اشغالگران خواهیم فهماند که حرفهایشان بی پایه و بی ارزش است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار