گریوانی گفت: در سال جاری قرار داد 5 طرح با اعتبار 1میلیارد و 100میلیون تومان منعقد شده است که از آن جمله می توان به طرح جمع آوری آلودگی های نفتی در دریای خزر اشاره کرد

یه گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران هادی گریوانی مدیر ارتباط با صنعت پژوهشگاه اقیانوس شناسی وعلوم جوی درنشست خبری که امروز بعداز ظهر در سالن همایش این پژوهشگاه برگزار شد گفت : در 10 سال گذشته پژوهشگاه اقیانوس شناسی وعلوم جوی بیش از 50 طرح برون سازمانی داشته و در حال حاضر نیز بیش از 6طرح فعال در حال انجام است .  
 
وی افزود : در سال جاری قرار داد 5 طرح با اعتبار 1میلیارد و 100میلیون تومان منعقد شده است که از آن جمله می توان به طرح جمع آوری آلودگی های نفتی در دریای خزر اشاره کرد .  
 
گریوانی با اشاره به ایجاد بسترهای مناسب جهت فعالیت اشاره کرد و اظهار داشت : با توجه به این که در سالهای گذشته بسترهای مناسبی برای انجام فعالیت ها در زمینه های مختلف شکل گرفته امیدواریم که بتوانیم در این راستا گام های موثری در جهت انجام فعالیتهای اقیانوس شناسی وعلوم جوی برداریم .  
 
در سال 91 تنها یک میلیارد اعتبارات پژوهشگاه تامین شد

 
حمید علیزاده معاون پژوهشی پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی وعلوم جوی در ادامه گفت : برنامه 4 ساله جهت فعالیت های موثر و مثبت پژوهشگاه تدوین شده است، که از جمله آن میتوان به مطالعه پایش مدل سازی وشناخت پدیده ها ، توسعه فناوری های اقیانوسی و جوی ، ارائه محصولات وخدمات علمی در حوزه های علوم وفنون دریایی و اقیانوسی وجوی و ظرفیت سازی نیروی انسانی در حوزه های علوم وفنون دریایی اشاره کرد .  
 
وی با اشاره به بودجه دریافت شده پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی وعلوم جوی اظهار داشت : در سال 91 از بودجه 5.4 میلیارد تومانی تنها 1میلیارد دریافت شد که امیدواریم با توجه به فعالیتهای پژوهشگاه در زمینه های مختلف ،این میزان بودجه امسال افزایش یابد.
 
انتهای پیام
برچسب ها: انعقاد ، طرح ، پژوهشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار