سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکلاتی وجود دارد و در خصوص استفاده از بازیکنان دستم بسته است و با این حال اگر انتقادات منطقی باشد می پذیرم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران  علی دایی در کنفرانس خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پدیده مشهد از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، گفت: تماشاگران بازی بدی را ندیدند و در نیمه نخست بازی متعادل بود و پدیده بهتر کار کرد. ما یک گل بد دریافت کردیم که نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم و به آن کاری ندارم.
 
سرمربی سرخپوشان گفت: در نیمه دوم تحت تاثیر گلی که دریافت کرده بودیم فضای ورزشگاه و سکوها فشار زیادی را بر روی تیم ما وارد کرد. به بازیکنان تیم خود تبریک می‌گویم که با وجود این فشار که بر سر گل اشتباه به ما وارد شده بود، خودشان را پیدا کردند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.
 
وی در ادامه گفت: در نیمه دوم توانستیم پدیده را در زمین خودش نگه داریم. برای نیمه اول هم برنامه ما همین بود اما پدیده خوب بازی کرد و اجازه این کار را به ما نداد. امروز حق ما برد بود و در بازی که در دو قدمی دروازه توپ را به تیر می‌زنیم یعنی شانس هم با ما یار نبوده است.
 
دایی تصریح کرد: همچنان فرصت برای پرسپولیس وجود دارد و با حمایت طرفداران و همت بازیکنان این شرایط را درست خواهیم کرد. از هواداران خواهش می‌کنم توجه کنند که بازی 93-94 دقیقه است و از دقیقه 35 یا 40 آن هم به خاطر گل ناحقی که دریافت کردیم نباید علیه ما شعار بدهند چرا که در این صورت همه چیز برای ما تمام می‌شود.
 
سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما در ابتدای راه هستیم و هواداران باید از پرسپولیس حمایت کنند. تیم ما روند رو به جلویی دارد و من به آینده این تیم مطمئن هستم و معتقدم همه چیز برای پرسپولیس درست می‌شود.
 
وی ادامه داد: اگر یکدل نباشیم و در یک مسیر گام برنداریم پرسپولیس ضربه می‌خورد و اگر پرسپولیس ضربه بخورد، ضربه آن به این مردم و هواداران وارد می‌شود. ما هواداران باهوشی داریم اما چون بیشتر آنها جوان هستند خیلی زود احساسی می‌شوند.
 
سرمربی پرسپولیس به غیبت 5 بازیکن تیمش در دیدار با پدیده اشاره کرد و اظهار داشت: من در این بازی 4 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و یک بازیکن را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتم. 5 بازیکنی که مطمئنا روی 3 تای آنها به عنوان بازیکن فیکس حساب کرده بودم اما وقتی آنها نیستند کار دیگری نمی‌توان کرد. بازیکنان ما در نیمه دوم با غیرت و همتی که داشتند بسیار خوب عمل کردند اما باید بیشتر کار کنیم تا شرایط‌مان بهتر شود.
 
دایی ادامه داد: در فوتبال روز دنیا دفاع چپ و راست در حملات اضافه می‌شود و حتی گلزنی هم می‌کنند ما در 2 بازی اول ماهینی را نداشتیم و پولادی هم هنوز وضعیت‌اش مشخص نیست همانطور که دیدید رضا نوروزی مصدوم شد و پیام صادقیان با محرومیت روبه‌رو شد البته ما دغاغله، هادی نوروزی و بازیکنان دیگری را هم به دلیل مصدومیت نداشته‌ایم. این بازیکنان ستاره‌هایی هستند که روی تک‌تک آنها حساب باز کرده بودیم.
 
وی  افزود: این بازیکنان می‌توانستند به تیم ما کمک کنند و این قابلیت را داشتند که بازیکنان حریف را رد کنند و به پشت مدافعان بروند، اما اینکه ما با این دست و بال بسته امروز چنین فوتبال خوبی را انجام می‌دهیم جای توجه دارد. تیم ما خوب بازی کرد و حقش نبود بازنده باشد.
 
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نظرش درباره پدیده چیست، تصریح کرد: به نظرم پدیده یکی از تیم‌های خوب لیگ است که از لیگ یک آمده و تا اینجا نتایج خوبی گرفته است. مشخص است این تیم بازیکنان خوبی جذب کرده و بر روی آن کار شده است که تا این اندازه هماهنگ بازی می‌کنند. زمانی که در نیمه نخست اجازه دادیم پدیده به نیمه ما بیاید فشار زیادی به دروازه تیم ما وارد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دایی ، پدیده ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۱۱ ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
برو بابا با این بازیکن انتخاب کردنت
آخرین اخبار