سرمربی سابق تیم ملی ایران و تیم "شیمیزو اس" ژاپن در حال حاضر مشغول استراحت است این مربی سابقه قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس را هم در کارنامه خود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افشین قطبی در سال 86- 87 با مدیریت حبیب کاشانی پرسپولیس را به جام قهرمانی رساند اما حالا دو سال است که سرخپوشان از زمان حضور علی دایی هنوز رنگ جام قهرمانی به خود ندیده اند با این حال از گوشه و کنار شنیده می‌شود که افشین قطبی قرار است به ایران بیاید و مذاکراتی با مسئولان باشگاه انجام دهد البته اگر پرسپولیس در لیگ چهاردهم همچنان در گرفتن نتایج مطلوب ناکام بماند اعضای هیات مدیره تصمیمات دیگری خواهند گرفت و شایعه حضور قطبی در ایران بیشتر از قبل می‌شود.

حاج باقر مدیر برنامه‌های افشین قطبی گفت: قطبی الان در ژاپن مشغول استراحت است و هیچ تیمی ندارد البته از کره ژاپن و چند تیم دیگر پیشنهاد دارد اما جوابی به آنها نداده است.

وی افزود: از باشگاه پرسپولیس تماسی با من نگرفته‌اند و اگر قرار باشد با او مذاکره‌ای انجام شود شخصا وارد عمل خواهم شد مدیر برنامه سرمربی سابق پرسپولیس از قول او گفت: می‌خواهم یک ماه در کنار خانواده‌ام استراحت کنم و فشار و استرس کاری فصل گذشته را از خود دور کنم راجع به تیم خاصی هم حرفی نمی‌زنم که حاشیه ایجاد نشود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تماس ، باقر ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار