رئیس اداره سرمایه اجتماعی و امور فرهنگی در سبک زندگی وزارت کشور، از تشکیل کارگروه‌های نظارت و هماهنگی بر ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان‌های کشور خبر داد.

 حسین کوچکیان فرد رئیس اداره سرمایه اجتماعی و امور فرهنگی در سبک زندگی وزارت کشور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: اقدامات لازم جهت هر چه با شکوه برگزار شدن ویژه برنامه‌ها و جشن‌های دهه کرامت در استان‌های کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌های ستادی دهه کرامت به استان‌های کشور ابلاغ شده است با توجه به هماهنگی و نظارت کارگروه‌های اجتماعی ناظر بر استان‌ها تاکنون هیچ مشکلی در خصوص برگزاری‌های ویژه برنامه‌های دهه کرامت به وجود نیامده است و تمامی طرح‌های اجرایی استان‌ها به خوبی پیش می‌رود.

کوچکیان‌فرد اظهار داشت: ویژه برنامه‌های دهه کرامت با محوریت سه استان فارس، خراسان رضوی و استان قم با برگزاری جلسات توجیهی وبررسی برنامه‌های ویژه در سایر استان‌ها در فاصله زمانی ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع) در نقاط مختلف کشور برگزارمی‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: نظارت ، هماهنگی، تسهیل و ابلاغ دستورالعمل‌های اجرایی شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت سال93 در استان‌های کشور، ابلاغ دستورالعمل‌های شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با توجه به نامگذاری روزهای دهه کرامت نظارت و هماهنگی ویژه برنامه‌های دهه کرامت در هر استان با مشارکت و همکاری کارگروه‌های اجتماعی در استان‌ها از اقدامات اجرایی این طرح است.

کوچکیان‌فرد خاطرنشان کرد:‌ نظارت و هماهنگی در استان‌ها به صورت ستادی در دفاتر اجتماعی و فرهنگی استانداری با سایر حوزه‌های اجرایی و نیازمند به هماهنگی‌های لازم در برگزاری با شکوه جشن‌های دهه کرامت انجام خواهد شد و گزارش کار در استان‌ها ارائه می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار