به منظور تبيين سبك زندگي رضوي و ارتقاء معرفت زائران، 10 ويژه برنامه "دين، نشاط، زندگي" همزمان با دهه كرامت رضوي در حرم مطهر رضوی برگزار مي‌شود.


رئيس اداره پاسخگويي به سؤالات ديني آستان قدس رضوي خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛گفت: اين جلسات پرسش و پاسخ ويژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوي است که دو ساعت قبل از نماز مغرب و عشاء در صحن جمهوري اسلامي حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

جواد هاشمی افزود: "امام رضا(ع) معلم اخلاق"، "آداب زیارت و شرایط قبولی آن"، "درمحضرامام معصوم(ع) و نقش معرفت در زیارت"، "ماندگاری آثار زیارت"، "زيارت برتر" و "ارتباط با خود، خدا و مردم در سيره رضوي" از موضوعات اصلي این جلسات است.

وی با اشاره به اينكه پرسش‌گري از جمله مسائل حياتي و مهمي است كه رشد و تعالي هر فكر و انديشه‌اي وابسته به آن است، گفت: يكي از اصولي‌ترين اهداف اداره پاسخگويي به سوالات ديني آستان قدس رضوي، ايجاد بستر و فضاي مناسب جهت پرسش و پاسخ است.

رئيس اداره پاسخگويي به سوالات ديني آستان قدس رضوي با اشاره به حضور كارشناسان فرهيخته حوزه و دانشگاه در اين جلسات افزود: حجج اسلام و المسلمين فرازي، گلزاده، ماندگاري، حسيني‌قمي و عبدي، اساتيدي هستند كه در برنامه‌ "دين، نشاط، زندگي" به سخنراني مي‌پردازند.

انتهای پیام//

برچسب ها: سبک ، زندگی ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.