دبیر کل پو‌نسکو در ایران خبر داد

اعطای بورس دیوار چین به دو جوان موفق ایرانی

دو جوان ایرانی موفق به دریافت جایزه بورس دیوار چین شدند.

محمد رضا سعید آبادی دبیر کل ‌پونسکو در ایران در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: دو جوان ایرانی حمید باستانی دانشجوی کارشناسی محیط زیست و منابع طبیعی دانشگاه تهران و فاطمه فیروزی دانشجوی دکتری دانشگاه سیستان و بلوچستان موفق به دریافت جایزه بورس دیوار چین شدند. 
 
وی افزود: جایزه بورس دیوار چین هر سال توسط  کشور چین به صورت جهانی برگزار می‌شود که هر ساله 25 پژوهشگر از سراسر جهان می‌توانند در مقاطع فوق لیسانس و دکتری در یکی از دانشگاه‌های چین به صورت بورسیه در ظرف مدت یکسال از امکانات علمی این دانشگاه استفاده کنند. 
 
سعید آبادی به مفاد این بورسیه اشاره کرد و اظهار داشت: این بورسیه در زمینه فنی، مهندسی، کشاورزی منابع طبیعی و کاربردی است که امسال نیز دو جوان ایرانی موفق به استفاده از این بورسیه شدند. 
 
وی خاطرنشان کرد: موضوع حمید باستانی دانشجوی کارشناسی محیط زیست و منابع طبیعی دانشگاه تهران در خصوص روشهای بهینه عیب‌یابی در توزیع شهری است که با توجه به مشکل و نگرانی در خصوص بحث آب، امیدوار است بتواند کمک موثری در این زمینه داشته باشد همچنین فاطمه فیروزی نیز در خصوص بحث اقلیم زیستی با توجه به معضلات زیستی در این خصوص امیدوار است قدم موثری بردارد.

انتهای پیام/      
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار