کارشناس فوتبال گفت: تیم استقلال نشان داده که با وجود بازیکنان با انگیزه و مدیریت قلعه نویی می‌تواند شانس قهرمانی داشته باشد.

غلامرضا فتح‌آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره ارزیابی‌اش از تیم استقلال افزود: موفقیت تیم استقلال به این دلیل است که قلعه نویی با آموزش به این تیم توانسته ناکامی‌های گذشته را از بین ببرد و تیم با انگیزه‌ای را برای لیگ چهاردهم آماده کند و تا به اینجا نظاره‌گر هستیم که تیم استقلال توانسته با امتیازهایی که کسب کند در رده اول جدول قرار بگیرد و یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

وی در ادامه بیان کرد: استقلال با توجه به عملکرد مناسبی که از خود به نمایش گذاشته است می‌تواند در روزهای آینده نیز به محبوبیت بیشتری برسد و امیدوارم این تیم بتواند به روزهای اوج خود برسد البته می‌توان این را هم عنوان کرد که شانس چاشنی تیم استقلال نیز شده است.

وی همچنین درباره اینکه چرا تیم استقلال عملکرد بهتری نسبت به پرسپولیس داشته است و دلیل ناکامی پرسپولیس چیست اظهار کرد: دایی یکی از اسطوره‌های فوتبال است و نمی‌تواند مقصر باخت‌های پرسپولیس باشد ولی یادگیری نامناسب در تیم پرسپولیس باعث چالش این تیم در لیگ چهاردهم شده است.

وی در ادامه بیان کرد: دایی در یادگیری عجله به خرج داد چرا که انتخاب چند بازیکن در تیم پرسپولیس به اشتباه صورت گرفته است و همچنین جوانگرایی برای این تیم خیلی زود انجام گرفت که باعث شد این تیم نتواند نتایج قابل قبولی را برای خود رقم بزند.

وی همچنین در پایان به عملکرد تیم‌ها در هفته پنجم خاطرنشان کرد: هفته پنجم بازی‌های لیگ برتر پر بار بود چراکه تعداد گل‌های زیادی در بین تیم‌ها رد و بدل شد و این مسأله باعث شد بازی‌ها از جذابیت بسیار زیادی برخوردار شود و امیدوارم در هفته آینده عملکرد تیم‌ها نیز بهتر و بهتر شود و نظاره‌گر تعداد گل‌های بیشتری در بین تیم‌ها باشیم.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۱۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
درست است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
سه تا سه تا زدن شانسی تو همین بازی داور دو پنلتی استقلالم نگرفت اگه شانس تو بازی با سایپا که کلا دو موقیت داشت دیگه نباید گل میزد تو بازی با سایپا 17 موقیت گل داشت امسال زیبا ترین بازی ها را داریم از استقلال میبینیم
آخرین اخبار