مربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال هم اکنون صدرنشین است اما برای صحبت در مورد قهرمانی هنوز زود است.

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال استقلال به همراه چند تیم دیگر جزو شانسهای قهرمانی است اما صحبت کردن درباره قهرمانی استقلال از الان زود است.

فکری در ادامه بیان کرد: بازیکنان ما بازی کم نقص ارائه دادند و بازی هم از سرعت خوبی برخوردار بود و توانستیم سه گل بزنیم. گل نخوردن نیزاتفاق خوبی بود که در بازی مقابل پیکان برایمان رخ داد.

وی درباره عملکرد تیم پیکان در این بازی گفت: تیم پیکان در ابتدای لیگ برتر شروع خوبی نداشت امتیازاتی از دست داد بر این اساس این تیم هم اکنون دچار بحران شده است.

فکری در ادامه بیان کرد: تیمهایی همچون پیکان مقابل استقلال با انگیزه هستند و اگر بازیکنان ما این تیم را دست کم می‌گرفتند این بازی را واگذار می‌کردیم به هر حال بازیکنان ما با تمام وجودشان مقابل بازی کردند و با تمرکز کافی اجازه حمله به بازیکنان پیکان را ندادند.

وی درباره زمان بازی کردن عمران‌زاده وصادقی بیان کرد: حنیف عمران زاده مصدومیتش تا حدودی برطرف شده و اگر پزشک تیم اجازه دهد از فردا در تمرینات شرکت می‌کند صادقی هم هنوز شروع به انجام تمرین کرده است و زمان می‌برد تا این بازیکن آماده بازی شود.

فکری درباره ناراحتی قلعه‌نویی از صادقی و احتمال جدایی این بازیکن گفت: من چیزی در این مورد نشنیدم اما به نظر نمی‌رسد که صادقی از تیم استقلال جدا شود. به هر حال صادقی از بازیکنان خوب است و ما منتظر رسیدن این بازیکن به میادین هستیم.

وی درباره عملکرد فروزان در درون دروازه گفت: فروزان گلر خوبی است و اگر از لحاظ روحی به آمادگی کامل برسد می‌تواند حتی دروازه‌بان شماره یک تیم ملی هم شود. به هر حال اگر این دروازه‌بان خودش را کمی از لحاظ جسمانی قدرتمندتر کند می‌تواند به جایگاه بالاتری برسد، امیدوارم فروزان روند رو به جلویش را حفظ کند و به تیم ملی هم دعوت شود.

وی درباره فشردگی بازی‌های لیگ برتر بیان کرد: این فشردگی بازی‌ها زیاد خوب نیست و باعث افت فنی بازیکنان می‌شود چراکه استراحت کافی ندارند همچنین من شنیدم قرار است که در حدود یک ماه لیگ تعطیل شود که این امر باعث می‌شود که بازیکنان آمادگی‌شان را از دست بدهند و حفظ آمادگی بازیکنان برای ما سخت می‌شود.

فکری در ادامه بیان کرد: بازیکن آنقدر توان ندارد که چند بار بدنسازی کند و بدنش را آماده نگه دارد.به هر حال این موضوع به نفع فوتبال ملی و باشگاهی نیست. همچنین برنامه‌ریزی به این صورت به فوتبال ما ضربه می‌زند.

وی در پایان درباره جذب یک مدافع خارجی به جای صادقی خاطرنشان کرد: یکی از بازیکنان زیر 23سال ما در بازی دوستانه دچار پارگی رباط صلیبی شده است قرار  شد که این بازیکن از لیست خارج شود تا ما بتوانیم یک بازیکن را جایگزین کنیم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: فکری ، استقلال ، پیکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار