مربی باشگاه استقلال گفت: تیم ما مدافع با تجربه‌ای ندارد و همین موضوع باعث درگیری قلعه‌نویی و امیرحسین صادقی شد، چرا که صادقی در خصوص آسیب‌دیدگی‌اش به باشگاه چیزی نگفته بود.

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی استقلال و سایپا گفت: بازی خیلی خوب و قشنگی بود در هر دو نیمه صحنه‌های خیلی خوبی روی دروازه‌ها به وجود آمد. متأسفانه روی غافلگیری خودمان و اشتباه بازیکنان دو گل دریافت کردیم.

وی در خصوص پنالتی‌ای که بر ضرر استقلال گرفته شد تصریح کرد: پنالتی به درستی گرفته شد و بازیکن ما کم تجربگی کرد و می‌توانست آن حرکت را نداشته باشد که با کم دقتی آن پنالتی را به حریف تقدیم کرد.

فکری در ادامه اظهار داشت: بازیکنان استقلال بعد از دریافت گل بازی را به خوبی ادامه دادند و توانستند گل‌های خورده را جبران کنند و مزد بازی خوب خود را گرفتند و هر 3 امتیاز نصیب ما شد.

فکری در مورد مشکل دفاعی استقلال بیان داشت: بازی به بازی نقاط ضعف‌مان را کمتر می‌کنیم تا با کمترین اشتباه نتیجه لازم را بگیریم.

مربی استقلال در خصوص درگیری قلعه نویی و امیرحسین صادقی عنوان کرد: من در آن صحنه نبودم، اما گویا قلعه‌نویی از صادقی بابت اینکه در جام جهانی آسیب دیده بود و هنگام عقد قرارداد با استقلال این موضوع را به باشگاه نگفته بود دلخوري داشت.

فکری گفت: ما دفاعی با تجربه در تیم نداریم و از این قضیه ضربه می‌خوریم، وجود بازیکنان با تجربه خیلی از مشکلات ما را حل می‌کند و نبود حنیف عمران زاده و امیرحسین صادقی ضربه بزرگی به استقلال زده است و قلعه‌نویی از این بابت ناراحت است.

انتهای پیام /

برچسب ها: ضعف ، مصدومیت ، دلخوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار