رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد از اختصاص اعتبار 3 میلیارد تومانی به منظور تکمیل و راه اندازی پروژه فرهنگی – ورزشی طلائیه خبر داد.

علیرضا رئیس اوژن ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به سعی و تلاش مستمر و مضاعف مجموعه مذکور در تقویت زیرساختهای فرهنگی در شهرستان مورد اشاره وبا همگرایی دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط اظهار داشت: در همین راستا و با همیاری استانداری تهران و وزارت ارشاد در مجموع 3 میلیارد تومان اعتبار در جهت تکمیل و راه اندازی پروژه فرهنگی- ورزشی طلائیه در شهرستان ملارد در نظر گرفته است.

وی در ادامه افزود: پیش بینی ما این است که تا پایان سال 1394 طرح مذکور به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید و در کنار آن احداث نگارخانه شهرستان ملارد را نیز با جدیت دنبال می نماییم تا بستر و زمینه لازم برای به نمایش گذاشتن آثار فرهنگی در این منطقه به نحو شایسته‌ای فراهم شود.

گفتنی است، پروژه طلائیه دو سال پیش کلنگ زنی شد و عملیات احداث آن با اختصاص 1.5 میلیارد تومان اعتبار از وزارت ارشاد و مساعدت استانداری در تأمین همین میزان بودجه ( 1.5 میلیارد تومان) در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگ ، شهرستان ، مساعدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار