مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان البرز از پیش بینی برنامه‌های فرهنگی متنوع در راستای توسعه فرهنگ مهارت آموزی ازجمله برگزاری نمایشگاه‌های آموزشی گذرمهارت از سوی این اداره کل خبر داد.

 حسن عزیزی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، درخصوص ارائه برنامه‌های فرهنگی این اداره کل گفت: با توجه به میزبانی مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت دراستان البرز برنامه‌های فرهنگی متنوعی نیز درراستای توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی درنظرگرفته شده است که ازجمله آنها به برگزاری نمایشگاه های آموزشی گذر مهارت است.

وی درادامه به دیگر برنامه‌های پیش روی این اداره کل اشاره کرد و اظهارداشت: راه اندازی کارگاه صنایع غذایی پخت نان درمرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره یک شهید خدایی به استفاده از ظرفیت‌های قانونی همچون خرید خدمات آموزش برای فعالی سازی این کارگاه براساس آخرین استانداردهای روز ازدیگر موضوعات پیش روی ما در این اداره کل است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه‌های سازمان درخصوص اشتغالزایی این اداره کل دراین بخش نیز اقداماتی را دردست اجرا دارد و اقداماتی رانیز صورت داده است که می تواند بستر سازی اشتغال برای افرادزیادی رادر سطح استان فراهم کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: توسعه ، راستا ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار