یکصد و سی و هفتمین برنامه با هم بخوانیم فردا یکشنبه دوم شهریورماه به منظور مطالعه گروهی و خوانش داستان «یک اتفاق ساده» از کتاب «بیرون پشت در» نوشته ناصر زراعتی برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی «فرهنگ سرای فردوس»، با توجه به این که كتاب‌ و مطالعه‌، عاملی‌ برای‌ شناخت‌ و رشد دینی‌، فرهنگی‌، اخلاقی‌ و اجتماعی‌ انسان‌ است‌ بنابراین برنامه هایی با محوریت کتابخوانی و مطالعه گروهی همواره در دستور کار مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 قرار داد.

ناصر زراعتی متولد 1330و فارغ التحصیل دانشكده هنرهای دراماتیك، قصه نویس، فیلمساز، منتقد سینما و ادبیات است. مجموعه داستان «بیرون پشت در» سومین مجموعه این نویسنده می باشد، او بعد از چند سال وقفه و دوری از فضای داستان نویسی ایران مجموعه ای از داستان های منتشر نشده اش اعم از جدیدترها و خیلی قدیمی ها را در این کتاب گردهم آورده است.

داستان های این کتاب روایتی از یک روند رئالیستی آشنای دهه شصتی که مفهوم و محور مشترک اکثرشان تنهایی و دنیای رو به زوالی ا ست که ماجراها و اتفاق های کوچکی موجب و دلیل ساخته شدن شان است.

در ابتدای نشست با هم بخوانیم کتابخانه فردوس داستان «یک اتفاق ساده» به صورت گروهی خوانده می شود و در ادامه «جعفر توزنده‌جانی» نویسنده و منتقد ادبی که به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارد، به معرفی اثر می پردازد.

گفتنی است، سلسله برنامه های با هم بخوانیم روزهای یکشنبه هر هفته با حضور «جعفر توزنده جانی» کارشناس برنامه و جمعی از علاقمندان به ادبیات داستانی در « فرهنگسرای فردوس » برگزار می شود.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می توانند یکشنبه دوم شهریورماه ساعت 17 به « فرهنگ سرای فردوس » واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه مخابرات مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44081043 تماس گرفته و یا به تارنمای ferdos.farhangsara.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/ اس


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار