معاون منابع انسانی قوه قضاییه گفت: هر تغییر و تصمیمی که به افزایش توان قضات منتهی شود موجب تحول در دستگاه قضاست.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "امینی" معاون منابع انسانی قوه قضاییه در مراسم تودیع و معارفه برخی از مسئولان عالی قضایی که صبح امروز در کاخ دادگستری برگزار شد اظهار داشت: از حضور عزیزان و ریاست قوه قضاییه که به بنده اعتماد کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم با ابلاغ جدید، وظایف بیشتری را در قوه قضاییه به انجام برسانم.
 
وی ادامه داد: برداشت بنده از معاونت منابع انسانی این طور نیست که چندین بخش در معاونت‌های مختلف وجود داشته و اکنون در یک جا تجمیع شده، البته این از نقطه نظری خوب است.
 
حجت‌الاسلام امینی افزود: نگرش ما به تحول در دستگاه قضا با توجه به امر قضا و اقتضائات ذاتی دستگاه قضایی این است که همه چیز در دستگاه قضا از اراده قضات ناشی می‌شود و مجرای حاکمیت قضایی اراده قضات است بنابراین معاونت منابع انسانی یک نوع تغییر نگرش است تا تغییر تشکیلاتی.
 
وی تصریح کرد: افزایش سرمایه انسانی به معنای افزایش توان و شایستگی‌های حرفه‌ای است و اگر منابع انسانی مورد توجه قرار بگیرند آن چه آرمان بزرگان ماست در دستگاه قضا اتفاق می‌افتد اگر دانش قضایی در صدر قرار بگیرد نظارت‌ها بسیار ملموس می‌شود.  
 
معاون منابع انسانی قوه قضاییه گفت: هر تغییر و تصمیمی که به افزایش توان قضات منتهی شود موجب تحول در دستگاه قضاست چرا که نقطه شروع در هر تحولی قضات هستند، بنابراین دانش قضایی باید تولید و ترویج شود و پیوند این مسئله با استقلال قضات در همین نکته است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: معاون ، قوه ، قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.