وب سایت جامع و جدید سیمای فرانسوی "شبکه جهانی سحر" برای ارتباط راحت و بیشتر با مخاطب و اطلاع رسانی بهتر با تغییراتی عمده در منظر کاربران فرانسوی زبان آن است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، سایت سیمای فرانسوی این شبکه برونمرزی با طراحی ساده و بر مبنای گرافیک شبکه  و سیما، دارای صفحه ویژه اخبار همراه با کرال آخرین اخبارمرتبط به صورت ویژه و زیرنویس جدیدترین اخبار در این صفحه است و آخرین اخبار و تحلیل ها در آن هر سه ساعت یکبار به روز می شود.

بخش های جدیدی به این سایت جامع افزوده شده است که از آن جمله می توان به اضافه شدن بخش پادکست،آموزش زبان فارسی به فرانسوی زبانان همراه با فایل صوتی و متن و بخش ویژه معرفی و آشنایی با اسلام و معارف اسلامی اشاره کرد.

همچنین وبلاگ ویژه  با هدف ایرانگردی ایرانشناسی و اسلام شناسی به این سایت اضافه شده است. دسترسی به Ebook  و روزنامه خبری از دیگر مزایای این سایت است.

در بخش "سحرپلاس" نیز آخرین کلیپ ها و ویژه های جذاب در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد. همچنین سخنان و فرمایشات مقام معظم رهبری و امام راحل نیز در سایت جامع سیمای فرانسوی گنجانده شده است.

از دیگر ویژگی های این سایت می توان به فعالیت پویا و هدفمند در صفحات فیس بوک، گوگل پلاس، یوتیوب و توئیتر اشاره کرد.

سایت جامع و جدید سیمای فرانسوی شبکه سحر با هدف ارتباطات وسیع و آسان با ویژگی های مثبت بسیاری راه اندازی شده و به روز رسانی می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، سحر ، سیما ، ارتباط ، سایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار