مخاطبان سیمای بوسنیایی به تماشای " شیفت شب" شبکه سحر می‌نشینند

فیلم تلویزیونی "شیفت شب" ساخته "مهدی کرم پور" که توسط "علیرضا رئیسیان" در گروه اجتماعی مرکز سیما فیلم تهیه شده است، برای پخش از سیمای بوسنیایی شبکه سحر زیرنویس شده و و روز یکشنبه به روی آنتن می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، تله فیلم "شیفت شب" به سرپرستی رحمان رستم پور برای مخاطبان سیمای بوسنیایی این شبکه برونمرزی در منطقه بالکان به نمایش گذاشته می‌شود. 

میکس و صداگذاری این فیلم توسط محمود موسوی¬نژاد انجام شده و میثم مولایی تدوینگر آن است. علیرضا کهن دیری موسیقی "شیفت شب" را کار کرده و مصطفی رستگاری داستان این فیلم تلویزیونی را نوشته است. بابک حمیدیان ، ساره بیات ، سیامک صفری ، مجید مظفری و محمد علایی از بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.

ترجمه متون "شیفت شب" را حسین ظریف برعهده داشته و ندیم بگوویچ ویراستاری آن را انجام داده است.

"شیفت شب"  ماجرای افسر نگهبان جوانی را روایت می کند که تازه عقد کرده است . او در شیفت کاری خود در شب، پس از رساندن همسرش به خانه، دزدی را در حال باز كردن قفل مغازه یك طلا فروشی می‌بیند. افسر نگهبان دزد را زیر نظر می‌گیرد و همین موضوع باعث می‌شود تصادف كند. سارق كه متوجه ماجرا شده، از این فرصت استفاده می‌كند و به سرعت از مهلكه می گریزد. افسر فرد مصدوم را به بیمارستان می‌رساند؛ ولی...

" شیفت شب" به مدت77 دقیقه در روز یکشنبه ساعت 12:50 به وقت تهران از سیمای بوسنیایی پخش می شود. باز پخش این تله فیلم ساعت 23:50 همین روز است.


انهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار