معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: سال گذشته تندیس، عکس و تصاویر مناسب از شخصیت های اسلامی، وقایع مهم تاریخی و طرح های نمادین تهیه شد تا از آن ها جهت نصب در اماکن مهم پایتخت استفاده شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام میثم امرودی ، با تاکید بر اینکه تهیه تندیس و عکس و تصاویر مناسب از شخصیت های اسلامی، وقایع مهم تاریخی و طرح های نمادین از جمله فعالیت های اجرایی معاونت اجتماعی و فرهنگی در سال گذشته بوده است، افزود: این تندیس ها جهت نصب در اماکن مهم پایتخت توسط سازمان های تحت پوشش شهرداری از جمله سازمان زیباسازی، پارک ها و فضای سبز در راستای الگوسازی برای جوانان و نوجوانان انجام شده است.

وی با بیان اینکه با اجرای برنامه هایی از این دست، می توان گامی عظیم در حوزه حجاب و عفاف برداشت، اظهار کرد: از جمله تنديس های نصب شده در بوستان ها می توان به تنديس مادر شهيد در بوستان های منطقه 18 و تندیس مادر و فرزند در شهربانوی بوستان ولایت منطقه 19 اشاره کرد.

امرودی با اشاره به گسترش اماکن عمومی، پارک ها و مراکز ورزشی مناسب برای بانوان ادامه داد: شهرداری تهران درخصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با گسترش پارک ها و مراکز ورزشی مناسب برای زنان و دختران جهت گذراندن اوقات فراغت و ایجاد فضاهای مناسب جهت برخورداری آنان از آزادی برای انجام فعالیت های ورزشی اقدامات موثری انجام داده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: مجموعه های فرهنگی، آموزشی و ورزشی شهربانو و همچنین مراکز کارآفرینی و اشتغال زایی کوثر از جمله فعالیت های اجرایی در جهت توجه به نیازهای بانوان بوده است.


انتهاتی پیام /
برچسب ها: تندیس ، الگوسازی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار