آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی حضرت علی‌اکبر(ع)، صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین کشوری و لشکري، برگزار شد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی حضرت علی‌اکبر(ع) با حضور رحیمی معاون اول رئیس جمهور، سردار جزایری معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، عباسی وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین و جوانان برگزیده، صبح امروز(یکشنبه) در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد.

اکبری دبیر برگزاری چهارمین جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) در اين مراسم با ارائه گزارشی از اهداف و برنامه‌های این جشنواره اظهار داشت: جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) با هدف معرفی تراز شایسته جوان ایرانی و ارائه الگوهای موفق از جوانان امسال چهارمین دوره خود را پشت سر می‌گذارد.

وی رویکرد جشنواره را هویت‌بخشی، امید افزایی و الگوسازی جوانان توصیف و تصریح کرد: این جشنواره بر آن است تا با گسترده کردن دایره انتخاب جوان برتر، تحقق شعار "ما می‌توانیم" را در عرصه‌های مختلف فعالیت جوانان به نمایش گذاشته و با معرفی الگوهای موفق از جوانان ایرانی توانمندی، کارآمدی و خلاقیت آنان را بیش از پیش به جامعه نشان دهند.

دبیر چهارمین جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) با اشاره به محورهای برگزاری جشنواره اظهار داشت: این جشنواره در 14 محور شامل فعالیت‌های اجتماعی، کارآفرینی، ابتکار و اختراع، جوان سرباز، جوان کشاورز، جوان برتر خارج از کشور و عرصه‌های فرهنگی و هنری برگزار شد که در تمامی این حوزه‌ها نهادهای متولی امر و مرتبط با برگزاری جشنواره‌های تخصصی نهایت همکاری را برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشنواره ملی حضرت علی اکبر (ع) به کار بستند.

اکبری خاطر نشان کرد: در سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز ملی جوان از میان 262 نفر از برگزیدگان جشنواره‌های موضوعی 50 نفر از برگزیدگان نهایی جشنواره با حضور مسئولان کشوری مورد تقدیر قرار گرفتند.

/ش3

برچسب ها: جشنواره ، اختتامیه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار