فرماندار بجنورد گفت: 81 پروژه در شهرستان بجنوردبا اعتبار بیش از 400 میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، ثمینی در جلسه شورای اداری افزود: 81 پروژه با اعتبارچهارصدو دوازده میلیاردو 449 میلیون ریال در شهرستان بجنورد به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: پروؤه های قابل افتتاح دراین هفته شامل احداث ساختمان فناوری و کسب و کار شرکت شهرکهای صنعتی، توسعه دانشکده علوم انسانی دانشگاه دولتی بجنورد، مقاوم سازی و باسازی ، اصلاح و تقویت خط تغذیه شهر بجنورد، ساخت ایستگاه پمپاز جهت آبرسانی به گلستان شهر و نصب و راه اندازی سایت BTS موبایل است.

ثمینی با اشاره به دهمین سالگرد تأسیس استان از پیاده روی در 7 شهریورسال جاری خبر داد و اظهار داشت: این سالگرد به منظور ارتقاء سطح زندگی ، عمران و آبادانی برای مردم و همچنین محرومیت زدایی استان انجام می شود تا شهرستانهای استان را به میانگین شهرستانهای برخوردار کشوری برسانیم.

وی ازتمام دستگاه های استان خواست تا جهت تسهیل سازی استان زمینه حضور سرمایه گذاران را فرهم کنند.

فرماندار بجنوردبه دومین سالگرد سفر مقام معظم رهبری در شهرستان بجنورد اشاره کردو گفت: پیاده روی خانوادگی به مناسبت همین روز که توسط شبکه 3 پوشش داده خواهد شد انجام می شود.

وی همچنین به منظورتوسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دربجنورد گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس را باید با اجرای برنامه های مختلف در ذهن ها ماندگار کرد تا بقای نظام ، مملکت و ایثارگری های رزمندگان اسلام شود./ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.