پایگاه خبری العهد لبنان از پیشروی ارتش سوریه به سمت منطقه غوطه شرقی خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛پایگاه خبری العهد به نقل از منابع سوری گزارش داد: ارتش سوریه در حال پیشروی در شمال غربی شهرک "الملیحه" از طرف منطقه "وادی ترما" است تا بتواند تسلط خود را بر چند کارخانه در غوطه شرقی در حومه دمشق گسترش دهد.

در همین حال منابع آگاه سوری روز شنبه در مصاحبه با پایگاه خبری النشره لبنان اظهار داشتند: ائتلاف جهانی بر ضد داعش و سخن از حمله به مواضع این گروهک در سوریه در راستای حفظ آبروی ایالات متحده آمریکا پس از فقدان تسلط این کشور بر طرف دیگر درگیری‌هاست.

این منابع با اشاره به اینکه تاکنون هیچ‌گونه موافقت و یا مخالفتی برای دخالت نظامی آمریکا در سوریه وجود ندارد، افزود: اما باید هماهنگی و چارچوب قانونی برای این عملیات درنظر گرفته شده و اجرای معین و محدودی داشته باشد و به غیر از این دمشق حملات نظامی به مواضع داعش را تجاوز به حاکمیتش می‌داند.

این منابع آگاه با بیان اینکه بهتر این است که همکاری با سوریه اطلاعاتی و فنی و از طریق ماهواره باشد، افزودند: ارتش سوریه مسئول حمله به تروریست‌هاست.

این منابع سوری تاکید کردند: حمله به داعش در یک مکان و حمایت از این گروهک در مکانی دیگر غیر قابل قبول است؛ تروریسم منحصر به داعش نشده بلکه شامل جبهه النصره و باقی گروه‌های مسلح هم می‌شود.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار