موتور اتومبیل فتل دلیل اختلاف زیاد با مرسدس‌

سباستین فتل دلیل اختلاف ۲٫۲ ثانیه‌ای با مرسدس‌ها را در زمانگیری گرندپری بلژیک کمبود قدرت موتور ردبول خود می‌داند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بعد از اینکه مرسدس‌ها باز هم در زمانگیری‌های یک رقابت قدرت‌نمایی کردند، سباستین فتل تنها راننده‌ای بود که توانست به آنها نزدیک باشد. اما زمانی که این راننده آلمانی ثبت کرد، ۲٫۲ ثانیه کندتر از تایمی بود که نیکو روزبرگ با آن رده اول در استارت را بدست آورد.

فتل گفت: دلیل کندبودن من خیلی ساده است. ما می‌دانیم که از لحاظ قدرت موتور از آنها عقب‌تر هستیم.
«مرسدس خیلی راحت‌تر از ما می‌تواند رانندگی کند. بع غیر از این، آنها نیروی رو به پایین بیشتری در اتومبیلشان دارند. دلیلش همین است.»

وی افزود:امیدوارم در طول رقابت اصلی بتوانیم راحت‌تر با آنها مبارزه کنیم. امید داریم تا نسبت به رقابت‌های گذشته، به مرسدس ها نزدیک تر باشیم.

دنیل ریکاردو هم در اینباره گفت: راستش را بخواهید ما اتومبیلمان را برای رقابت در زمین خشک آماده کردیم. به همین دلیل اگر در باران هم خوب باشیم با این تنظیمات نمی توانیم بیشتر از این به اتومبیل های اطرافمان نزدیک تر باشیم.
ریکاردو گفت:اختلاف ما با مرسدس ها خیلی زیاد است. ما فکر می کردیم در باران بتوانیم این اختلاف را کمتر از قبل کنیم. اما آنها فوق العاده سری هستند و این نقطه قوت آنهاست.

اگر بخواهم در این مورد توضیح بدهم باید بگویم ما بیشتر بر روی رقابت اصلی فردا که قرار است در زمین خشک برگزار شود تمرکز کردیم. به همین دلیل، اتومبیل را هم برای زمین خشک تنظیم کردیم. از همین رو، نیروی رو به پایین در اتومبیل زیاد نبود.

«ابن موضوع باعث می شود در مسیرهای مستقیم توان رقابت داشته باشیم، بتوانیم دفاع کنیم و یا حتی سبقت بگیریم.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار