سباستین فتل در جریان تمرینات آزاد در پیست سپا فرانکورشامپ با مشکل موتور مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  فتل باید برای رقابت اصلی از موتور دیگری استفاده کند و اگر یک بار دیگر با چنین مشکلی رو به رو شود، از سوی فدراسیون جهانی مجازات خواهد شد.

با قوانینی که در این فصل وضع شده، هر راننده مجاز به استفاده از ۵ یونیت موتور در طول فصل است. اگر راننده ای باشد که بخواهد از موتورهای بیشتری استفاده کند، فدراسیون جهانی او را در رقابت اصلی مجازات می کند.

فتل در حال حاضر از پنجمین موتور خود در این فصل استفاده می کند و به دلیل مشکل الکترونیکی، کل تمرین دوم را در گاراژ ردبول گذراند.
اگر سباستین از موتور دیگری در طول فصل بخواهد استفاده کند، ۱۰ رده در رقابت اصلی مجازات می شود. این راننده آلمانی بعد از اینکه موتور اتومبیل خود را تعویض کرد گفت از این بایت احساس رضایت می کند.

او گفت: امیدوارم موتور مشکلی جدی نداشته باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در طول تمرین دوم در پیست نباشیم و وضعیت را کنترل کنیم. اگر مشکل جدی باشد، باید از یک موتور دیگر استفاده کنیم. باید ببینیم چه اتفاقی افتاده است.

وی افزود:هر اتفاقی رخ دهد، ما مجبوریم از یک موتور دیگر هم استفاده کنیم. فکر کنم استفاده از شش موتور برای ما منطقی تر باشد. اما این امکان هم وجود دارد که بخواهیم از موتورهای بیشتری استفاده کنیم. همه اینها بستگی به این دارد که چه بلایی سر موتور فعلی آمده باشد. اما خوب هر طور که باشد، ما در نیمه دوم فصل مجازات هایی در این مورد دریافت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار