در پنج ماهه نخست امسال بیش از 24 هزار شغل توسط تعاونی ها ایجاد شد که در راستای ایجاد اشتغال پایدار بوده است.

امید شنعه مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقش تعاونی ها در ایجاد اشتغال پایدار در جامعه گفت : میزان اشتغال ایجاد شده توسط تعاونی ها در بازه های مختلف متفاوت است . 

وی گفت : در پنج ماهه نخست امسال بیش از 24 هزار شغل توسط تعاونی ها ایجاد شد در راستای ایجاد اشتغال پایدار بوده است . 

مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران با بیان اینکه لازمه ایجاد اشتغال توسط تعانی ها تقویت تعاونی ها است ادامه داد : اگر تعاونی ها تقویت شوند اشتغال بیشتر و در ادامه اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد . تفاوت تعاون با دیگر عوامل ایجاد اشتغال در پایداری اشتغال است که این مهم فقط توسط تعاونی ها امکان پذیر است .

شنعه اضافه کرد : پایدار اشتغال به واسطه تعاونی به دلیل حضور مردم است در تعاونی عده زیادی از مردم وارد مدیریت اقتصادی می شوند و خود سهامدار هستند و حفظ سرمایه باعث پایدار است . 

وی تآکید کرد : باید از بخش تعاون در چهارچوب قانون حمایت شود . با توجه به مستندات قانونی که در خصوص تعاون وجود دارد می توان انتظاری فراتر از قانون نداریم . 

مدیرعامل بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران تصریح کرد : حل مشکل اشتغال به راحتی از طریق تعاون امکان پذیر است و مقام معظم رهبری هم بارها بر این نکته که تعاون چشمه جوشان اشتغال است تآکید داشته اند . هدف نهایی کسب سهم 25 درصدی تعاون در اقتصاد است . 

انتهای پیام/    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار