رئیس بیمارستان مفید تهران در افتتاحیه نمایشگاه مبلمان کودک با تاکید بر تولید مبلمان کودک بر اساس استانداردهای به روز علمی دنیا گفت: تولیدات داخلی مبلمان کودک هر سال نسبت به سال گذشته از استانداردهای بهتری برخوردار می شود وحضور مسئولین پزشکی کشور در این نمایشگاه موید همین مطلب است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران محسن روز رخ رئیس بیمارستان کودکان مفید در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مبلمان کودک گفت: برپایی نمایشگاه مبلمان کودک نشان می‌دهد تا چه حد تولید مبلمان استاندارد و با کیفیت برای کودک و نوجوان مورد توجه صنعت گران و مصرف کنندگان داخلی است.

وی افزود: وضعیت کیفی تولیدات مبلمان کودک هر سال نسبت به سال گذشته ارتقا می یابد و این موضوع را به خوبی در نمایشگاه های سالانه مبلمان کودک می توان شاهد بود.

روز رخ با بیان اینکه دستیابی به استانداردهای کیفی ایمنی و زیست محیطی برای تولیدات مبلمان کودک یک ضرورت است اظهار داشت: باید در تولید مبلمان کودک به سلامت روحی روانی و نیز فیزیکی کودک توجه ویژه داشت چراکه این امر زمینه پرورش و تقویت خلاقیت و نوآوری در کودکان را فراهم می سازد.

روز رخ در پاسخ به این پرسش که سطح استاندارد و کیفیت تولیدات مبلمان کودکان را در کشور چطور می بینید تصریح کرد: حضور من به عنوان یکی از اعضای جامعه پزشکی کودکان حکایت از روبه رشد بودن سطح استاندارد و کیفیت تولیدات داخلی مبلمان کودک دارد چراکه این نمایشگاه به خوبی این موضوع را نشان می‌دهد.

ششمین  نمایشگاه نوزاد، کودک، نوجوان و مادران باردار از امروز   لغایت   جمعه هفتم شهریور ماه  از ساعت10 الی20در محل دائمی نمایشگاههای برترین های ایران واقع در چهارراه یافت آباد- بازار مبل ایران شماره 3 پذیرای حضور عموم خواهد بود.
 
انتهای پیام/
   

برچسب ها: نمایشگاه ، مبل ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار