معاون توسعه ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور خيران در ورزش قطعاً امري اعتقادي است و ما نيز فراتر از تكليف سازماني خود بايد با عنايت به همين اعتقاد در توسعه سلامتي در جامعه گام برداريم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،غلامرضا شعباني بهار در نشستي كه با حضور اعضاي هيات مديره مجمع خيران ورزش يار استان اصفهان برگزار شد اظهار داشت: رويكردي كه معاونت توسعه ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان دارد همان رويكرد و هدف اصلي مجمع خيران ورزش يار است يعني توسعه سلامتي و در اختيار قرار دادن ورزش ارزان، آسان و در دسترس.

وي افزود: برنامه هاي توسعه ورزش قهرماني گاهي در اولويت قرار مي‌گيرند كه چاره اي نيز نيست چرا كه در صورت عدم حضور در برخي مسابقات بين المللي و رسمي با محروميت‌ها، تحريم‌ها و جريمه‌ها مواجه مي‌شويم اما در مجموع نگاه ما نگاه تربيتي و توسعه ورزش همگاني و تربيتي مي‌باشد.

شعباني بهار با بيان اينكه تشكيل معاونت توسعه ورزش همگاني در وزارت ورزش و جوانان نيز با همين رويكرد صورت گرفت گفت: معتقديم اگر ورزش همگاني در سطح كشور نه در سطح ايده آل بلكه در سطح انتظار نيز محقق شود بسياري از نارسايي‌ها، مشكلات و آسيب‌هاي اجتماعي در حوزه سلامت روحي و جسمي از ميان مي‌رود.

معاون توسعه ورزش همگاني وزارت ورزش و جوانان بيان كرد: همان طور كه عملكرد كشورهاي توسعه يافته نشان مي‌دهد همان قدر كه در زمينه توسعه ورزش همگاني هزينه شده است به همان ميزان از هزينه هاي درمان كاسته شده ضمن اينكه اميد به زندگي نيز بالا رفته است بنابراين تلاش ما نيز مصروف همين موضوع خواهد شد.

وي با بيان اينكه خيران ورزش يار اصفهان به عنوان الگوهاي همين انديشه در ورزش ورود پيدا كرده اند خاطرنشان كرد: حضور خيران در ورزش قطعاً امري اعتقادي است و ما نيز فراتر از تكليف سازماني خود بايد با عنايت به همين اعتقاد در توسعه سلامتي در جامعه گام برداريم.

شعباني بهار تصريح كرد: ايثار مالي حركتي بزرگ و پسنديده است كه ارزشي بسيار بالا دارد. آنچه كه خيران ورزش يار اصفهاني انجام مي‌دهند آرزوي ما در وزارت ورزش و جوانان است و حتماً پيگيري هاي لازم براي فعاليت بدون دغدغه آنها در وزارت ورزش انجام خواهد شد.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.