معاون امور نظارت شورای اسلامی شهر تهران درحاشیه‌ی بازدید از طرح تعریض خیابان پیروزی در منطقه 13 پیشبرد این طرح را رضایت بخش عنوان کرد.

عباس جدیدی معاون امور نظارت شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به دلیل مسائل عدیده‌ای که دربخش تملک وآزاد سازی املاک تعریض خیابان پیروزی وجود داشت،موجب تاخیر در تکمیل این طرح شد تصریح کرد اما خوشبختانه در حال حاضر به همت مدیران شهری و جناب آقای ذاکری اقدامات مناسبی در جهت پیشبرد طرح به مرحله اجرا درآمده است.  
 
وی با اشاره به آزاد سازی بخش اعظمی از املاک واقع در طرح ادامه داد:در این طرح سعی شده با توافق با صاحبان املاک رضایت شهروندان کسب شود و از اعمال ماده 9 تا حدامکان پرهیز شده است.  
 
عضو شورای شهر با اشاره به کمبود پارکینگ در منطقه 4 از مدیران شهری این منطقه خواست با اتخاذ تدابیر ویژه فضاهایی را برای پارک خودرو اختصاص دهند.  
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: نظارت ، شورا ، جدیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ذاکری
۱۲:۳۲ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
جناب
آقای جدیدی سلام علیکم بی مقدمه عرض می کنم سزواراست مسکونی یک دبیر با زنشسته مدارس منطقه 12و13و 14 و بزرگسالان موسوی در کوچه هدایت منطقه12 بخاطر عملیات ساخت ایستگاه مترو اماج حجم بالای سروصدای ترافیک حداقل 50سیکلت و40خودرو سبک وسنگین در ساعات اولیه بامدادی و شامگاهی و زمانهای استراحت سکنه قرار بگیرد مدیریت راهور و شهرداری 12 می توانند با برداشتن بلوکهای دیانی غربی این معضل را به نصف کاهش دهند ومشکلات تردد امبولانسهای سوم شعبان را ازدحام محله را در هنگام بازگشاییمارش کاهش دهند البته اگر این ترافیک با مدیریت به خیابانهای خراسان از طریق 17شهریور وزیبای جنوبی به میدان قیام وا زیبای شمالی به ا5 خرداد و امین حضور هدایت شود بهتر است لطفا نظارت بفرما یید و نوع دوستی دیگری تجربه فرمایید متشکرم091.7932953
آخرین اخبار