پیوندی با بیان اینکه باید پزشکان یار خوبی برای مردم باشند، گفت: نظام سلامت هم باید بتواند مشکلات بیماران را به خوبی حل کند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران ،علی اصغر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی امروز اول شهریور در مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که در تالار امام خمینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شده بود با بیان تبریک روز پزشک و  تبریک روز داروساز به مناسبت 5 شهریور گفت: پزشکان باید بتوانند یار خوبی برای مردم باشند و نظام سلامت بتواند مشکلات بیماران را حل کند.

وی در خصوص این جشنواره افزود: این جشنواره از امروز اول شهریور تا 3 شهریور ماه ادامه دارد که امسال با شعار هویت ایرانی اسلامی دانشجویی با نشاط و امیدوار برگزار شده است. امسال ما شاهد پربارتر بودن این جشنواره نسبت به سالهای قبل هستیم چرا که  با استقبال گسترده دانشجویان روبرو بودیم.

پیوندی ادامه داد: 29 هزار و 130 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که بعد از مرحله اولی داوری  4 هزار و صد اثر در 5 رشته ادبی، پژوهشی، هنری، فناوری اطلاعات و کتابخوانی به مرحله نهایی داوری این جشنواره راه پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه 102 داور آثار این جشنواره را مورد بررسی و داوری قرار می‌دهند، عنوان کرد: گسترش کارهای فرهنگی از وظایف اصلی دانشگاه‌ها به غیر از وظیفه علمی و پژوهشی است در واقع دانشگاه‌ها نقش مهمی در فرهنگ‌سازی جامعه دارند، بنابراین باید دانشگاه‌ها به این وظیفه اصلی توجه ویژه کنند.

پیوندی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تا به حال 24 رتبه در این جشنواره کسب کرده است، خاطر نشان کرد:مهمترین هدف این جشنواره مشارکت بیشتر دانشجویان و شناخت استعدادهای دانشجویان است .




انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار