زندگی و امرار معاش نیاز به داشتن یک منبع درآمد بوده و بازیگران نیز جدا از این قائده نیستند.

مجید مظفری بازیگر سریال "انقلاب زیبا" با اشاره به شرایط خوب کاری و همکاری خود با این پروژه در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در گذشته با پروژه "میلیاردر" به تهیه کنندگی "رامین عباسی‌زاده" همکاری داشته‌ام و با توجه به شناخت قبلی و تجربه خوبی که با او داشتم همکاری با "انقلاب زیبا" را پذیرفتم.  
 
وی افزود: خوشبختانه عباسی‌زاده جزء تهیه‌کنندگانی است که هیچ‌گاه کار درجه دو و سه را انجام نمی‌دهد و شناسنامه کاری خوبی دارد.
 
مظفری با اشاره به نقش منفی خود در سریال " انقلاب زیبا" تصریح کرد: فیلمنامه‌های زیادی به دست من می‌رسد که هیچ‌یک از آنها نظر مرا جلب نمی‌کند ولی فیلمنامه "انقلاب زیبا" و کاراکتر خودم را دوست داشتم.
 
مظفری ادامه داد: نقشم در این مجموعه بر خلاف تصور خیلی از مخاطبان منفی یا ضد قهرمان بود که تا پایان ماجرا اتفاقاتی برای این شخصیت رقم خواهد خورد.
 
این هنرمند کشورمان با اشاره به گله مخاطبان مبنی بر قبول و بازی یک کاراکتر منفی توسط من، اظهار داشت: بسیاری از مخاطبان به من گفتند که چرا نقش منفی بازی کردید و به آنها می‌گویم که اصولاً کاراکترهایی، این‌گونه بازی و انرژی بیشتری را می‌طلبد.
 
مظفری تصریح کرد: در هر صورت خیلی از فیلم‌نامه‌هایی که به دست من می‌رسد مناسب نبوده که با آن پروژه‌ها همکاری کنم و در همه آنها نقش یا مثبت بوده و یا منفی که باید یکی از آنها را پذیرفت و           بازی کرد.
 
وی افزود: دوست دارم در همین مصاحبه به مخاطبان بگویم که ما هم مثل  دیگر اقشار جامعه نیاز به داشتن یک منبع مالی داریم و باید زندگی کنیم.
 
مظفری ادامه داد: به هر حال شغل ما نیز بازیگری بوده و باید از این راه امرارمعاش کنیم. ولی به همه مخاطبان قول می‌دهم که به زودی نقشی مثبت و یا قهرمان را ایفا کنم.
 
بازیگر سریال "میلیاردر" در خصوص رهبری و تعامل تیم سازنده "انقلاب زیبا" گفت: خوشبختانه تهیه کننده ،در مراحل کار و حتی مونتاژ نیز بسیار نظارت داشت و با بهرنگ توفیقی کارگردان جوان و با تجربه "انقلاب زیبا" به خوبی همکاری کرد.
 
وی تصریح کرد: در "انقلاب زیبا"، 2 نسل متفاوت جلوی دوربین رفتند و موضوعاتی را به نمایش گذاشتند امیدوارم مخاطبان از ما راضی باشند.
 
مظفری خاطرنشان کرد: وضعیت فیلم‌ها و سریال‌ها نسبت به گذشته بسیار متفاوت‌تر شده است و من سعی می‌کنم در هر پروژه‌ای حاضر شوم مگر اثری که پیش‌بینی پرمخاطب بودن آن را بتوان کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار