کی روش پس از توافق نهایی با فدراسیون فوتبال در مورد تمدید قراردادش مطرح کرد؛

نمی دانستم کفاشیان در مورد قرارداد تا این حد سختگیر است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت:در جلسه امروزم با کفاشیان به این نتیجه رسیدم که می خواهم با تیم ملی فوتبال همکاریم را ادامه دهم.کفاشیان دراین مورد بسیار جدی و سختگیر بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران کارلوس کی‌روش پس از توافق با مسئولان فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری با تیم ملی ایران گفت:‌ هدف از این جلسه حل سوء تفاهم ها بود.امروز به نتیجه بسیار خوبی رسیدیم. از فرصت تازه ای  که کفاشیان در اختیارم قرار داد تا تیم ملی فوتبال ایران را همراهی کنم سپاسگذارم.می‌خواهم از مردم ایران به خاطر حمایتی که از من و تیم ملی ایران داشتند قدردانی کنم. من به خاطر علاقه ای که به مردم ایران دارم توانم را در مسیر شاد کردن مردم به کار می بندم.

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت:‌ توافق نهایی انجام شد و هر چه باقی مانده است مسایل اداری ست که آنها را هم پشت سر خواهیم گذاشت.فکر می‌کنم  از روز یکشنبه آغاز همکاری  ما خواهد بود زیرا  قرارداد یکشنبه نهایی می شود و طرفین امضا خواهند کرد. از همین  حالا  برنامه خواهیم داشت و مسائل را در نظر خواهیم گرفت چون همیشه می خواهم برنده بازی آینده باشم.

وی  اظهار داشت: در مورد مبلغ قرار دادم صحبتی نمی‌کنم چون شخصی است البته باید بگویم که امروز به موضوعی در ایران پی بردم که پیش از این نمی‌دانستم آن هم این است که کفاشیان یک مذاکره‌ کننده سختگیر است. وی حساسیت زیادی روی قرارداد داشت و باید اعلام کنم که برنده جلسه امروز کفاشیان بود.

کارلوس کی‌روش  با اشاره به اینکه برنده جلسه امروز کفاشیان بود  و  در مورد مسائل کلی به توافق رسیدیم گفت: هدف اصلی فدراسیون فوتبال همکاری تا جام جهانی 2018 روسیه بود. مطلبی که کفاشیان از من خواست صعود به جام جهانی بعدی بود. البته جام ملت‌های آسیا را هم پیش رو داریم اما هدف اصلی ما  فعلا حضور در جام جهانی روسیه خواهد بود.  از همین حالا باید آماده شویم و از جام ملت‌های آسیا آماده‌سازی را برای جام جهانی بعدی آغاز خواهیم کرد.

کی‌روش در مورد اینکه دستیارانش چه کسانی خواهند بود  ادامه داد: درخواست فدراسیون فوتبال این است که همیشه دو دستیار ایرانی مانند گذشته در کنار تیم به خاطر مسائل آموزشی حضور داشته باشند مانند زمانی که مارکار و نمازی در کنار تیم بودند. البته هیچ مطلبی به صورت جزئی صحبت و بررسی نشد و در هفته‌های آینده در این باره صحبت خواهیم کرد.برنامه‌ای را که به فدراسیون فوتبال ارائه کرده بودم در حال انجام است و طبق همان برنامه با فدراسیون رو به جلو حرکت می‌‌کنیم.

وی در مورد حضور در بازیهای آینده افزود:مأموریت بعدی ما در جام ملت‌های استرالیا سخت‌تر از جام جهانی خواهد بود.احتمال اینکه داوران تصمیمات اشتباهی بگیرند که مانند جام جهانی به ضرر ما باشد وجود دارد .برای موفقیت فقط یک راه وجود دارد که فقط آمادگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار