کربکندی:

فوتبال مال راضی کننده نیست/ استقلال و سپاهان بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند

کارشناس فوتبال گفت: در لیگ ما فوتبال‌های تماشاگر پسند و با کیفیت کم وجود دارد.

رسول کربکندی در گفتگو با گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: اصلا راضی کننده نیست البته تک وتوک فوتبال‌های تماشاگر پسندی وجود داشت مثل سپاهان و استقلال اما هنوز شاهد فوتبال‌های ضعیف و بی‌کیفیت هستیم و فوتبال تماشاگر پسند کم می‌بینیم.

وی در ادامه افزود: لیگ ما هنوز به طور کامل حرفه‌ای نشده است و به طور جدی با کمبود امکانات به ویژه در شهرستان‌ها روبه رو هستیم.

کارشناس فوتبال گفت: در بین بازیکنان جوانی که در لیگ بازی می‌کنند فعلا شریفی تیم سپاهان خوب توانسته است خودش را نشان دهد امسال با توجه به فضایی که در لیگ ایجاد شده است و لیست بازیکنان بزرگسال کم شده است فرصت خوبی برای بازیکنان جوان ایجاد شده است که خودشان را نشان دهند.

کربکندی در ادامه افزود: سپاهان و استقلال بهترین شرایط را در لیگ دارند و از بقیه تیم‌ها تیم ترند و بیشترین شانس برای قهرمانی در لیگ این 2 تیم دارند.

وی افزود: پرسپولیس با این فوتبال اصلا در حد قهرمانی نیست مگر اینکه نفراتش اضافه شوند و یک سری بازسازی در برخی از خطوط خود داشته باشد. حتی در مقابل ذوب‌آهن پرسپولیس فوتبال خوبی بازی نکرد پرسپولیس تا تیم شدن فاصله زیادی دارد.

کربکندی در پایان در مورد تیم ملی و کی‌روش گفت: به خاطر فرصت کم که تا جام ملت‌های آسیا داریم بهتر است قرارداد کی‌روش تمدید شود.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
به علت ضعف خط حمله استقلال مشکل است قهرمان شود هر چند در حال حاضر با مشکل خط دفاعی نیز به علت مصدومیت ها مواجه است .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۴۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
قهرمان این فصل هم استقلاله...
Iran (Islamic Republic of)
علی از تبریز
۰۹:۲۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۳
جناب کار شناس چرا شما فکر نمیکنید تیمی هم هست بنام تراکتور سازی؟؟؟؟اگه نظر شما همونه که گفتین نظر من هم اینه فولاد و تراکتور شانس قهرمانی دارند.دیگه زمان حلوا حلوا کردن استقلال و پیروزی گذشته
آخرین اخبار