معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از فراخوان ثبت نشان تجاری محصولات صنایع دستی در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛نصرت الله سپهر گفت: با عنایت به اهمیت و جایگاه نشان تجاری در بهبود تولید و توسعه بازارهای داخلی و خارجی و حمایت از کالاهای دارای نشان تجاری و تدوین شیوه های مناسب معرفی و تبلیغ آن از کلیه هنرمندان و صنعتگران که کالاهای تولیدی آنان دارای مهر و نشان تجاری است دعوت می شود که برای ثبت نشان به معاونت صنایع دستی استان مراجعه کنند.

سپهر افزود: با توجه به اهمیت و لزوم حمایت از کالاهای باکیفیت و تدوین شیوه های مناسب معرفی و تبلیغ محصولات تولیدی باید تلاش کرد که برای تولیداتی که قابلیت دارابودن نشان تجاری را دارند برنامه ریزی و نشان های مناسب تعریف شود که این خود امری مهم در صنعت بازاریابی و رونق تولید محصول است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به فروش های متعارف بدون نشان در بازارها، بسته بندی مناسب و همچنین نشان و آرم مشخص تجاری که اطمینان خاطر مصرف کننده را از کیفیت محصول در بر دارد برای هر یک از محصولات صنایع دستی منجر به ارزش افزوده و بالا بردن نشان و مرتبه محصولات تولیدی را در بر دارد که در واقع علاوه بر احترام ویژه به خریداران و مخاطبان، تاثیر بسزایی در جذب مشتری و رونق بازار فروش خواهد داشت.

وی در ادامه از کلیه هنرمندان و صنعتگران استان کرمانشاه دعوت کرد جهت ثبت نشان تجاری و همچنین جهت راهنمایی و مشاوره رایگان در این خصوص به معاونت صنایع دستی استان کرمانشاه واقع در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه مراجعه کنند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.