ارومیه/

ارتباطات موتور اصلی توسعه کشور

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ارتباطات موتور اصلی توسعه و پیشرفت کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، محمود خسروی شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاحیه پروژه‌های ارتباطی هفته دولت که در سالن آمفی تئاتر استانداری آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: دولت یازدهم نگاه ویژه و خاصی را در خصوص ارتباطات و فناوری داشته و در واقع موتور اصلی حرکت و پیشرفت کشور را حول محور توسعه ارتباطات عنوان کرده است.

وی به تلاش روز افزون دولت برای توسعه ارتباطات اشاره کرد و افزود: با توجه به نگاه ویژه دولت یازدهم به ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای تامین نیازهای زیرساختی کشور اعتباری بیش از 10 هزار میلیارد ریال در این حوزه سرمایه‌گذاری شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: آذربایجان‌غربی از لحاظ ظرفیت ترانزیت از مسیر ایران یکی از استان‌های مستعد بوده و نیازمند توجه ویژه وزارت ارتباطات است.

خسروی با بیان اینکه ارتباطات نقش اول را در زندگی مردم دارد، افزود: در نظرسنجی که قبل از آغاز به کار دولت یازدهم از مردم انجام شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جایگاه نخست نظرسنجی مردم قرار گرفته بود.

وی توجه و نیاز به بخش خصوصی برای پیشبرد اهداف کشور را یکی از ضروریات عنوان کرد و افزود: باید تمام زیرساخت‌های لازم برای همکاری گسترده بخش خصوصی انجام و این امر مستلزم حمایت همه جانبه دولت یازدهم است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تحقق برنامه پنجم توسعه کشور در حوزه ارتباطات ADSL را از اهداف اساسی وزارت ارتباطات عنوان کرد و افزود: با وجود تلاش‌های روز افزون این وزارت‌خانه تا به رسیدن به اوج قله پیشرفت و توسعه نیازمند تلاش بیشتری هستیم.

خسروی خاطرنشان کرد: با توجه به هم‌مرز بودن آذربایجان‌غربی با سه کشور در صدد افزایش پهنای باند اینترنت به 60 گیگابایت هستیمب/.

برچسب ها: ارتباطات ، وزیر ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.