رئیس شورای شهر شهریار گفت: دخالتی در عزل و نصب‌های شهرداری این منطقه نخواهیم داشت، اما بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و موثر در مدیریت شهری تأکید می‌کنیم.

حسین حق‌وردی رئیس شورای شهر شهریار در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ضمن اشاره به نقش موثر نیروی انسانی سازنده و کارآمد در پیشبرد امور و اهداف اتخاذ شده اظهار داشت: نقش نیروی انسانی در توسعه و رشد روز افزون کلیه عرصه‌های مدیریتی، اجرایی، نظارتی و ... غیر قابل کتمان است و در همین ارتباط سعی ما بر این است که در کلیت امر همواره به بهره‌وری و بهره‌گیری از نیروهای متخصص و کارآمد در مدیریت شهری تأکید مؤکد نماییم، اما دخالتی در جزئیات و عزل و نصب‌های پست‌ها و بخش‌های گوناگون شهرداری نداشته‌ایم. 

وی در ادامه در خصوص استفاده مجموعه شورای شهر از امکانات شهرداری تصریح کرد: بنا نداریم از امکانات شهرداری به منظور نیازهای خویش بهره‌گیری نماییم و در حال حاضر از حداقل امکانات موجود در شهرداری برای پیگیری از امور شورا استفاده می‌نماییم و به عنوان نمونه تنها دو خودرو از مجموعه وسایل نقلیه شهرداری در اختیار شورای شهر است و عقیده ما بر این است که بهره‌گیری از اموال بیت‌المال در جهت مسائل و مصارف شخصی،‌با اخلاق، قانون و شرع سازگاری ندارد. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: تعامل حداکثری و سازنده با مجموعه مدیریت شهری سرلوحه اقدامات وفعالیت‌های شورای شهر است و امید آن داریم با تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده، سطح کمی و کیفی خدمات شهری به سطوح مطلوب‌تری ارتقاء یابد که به طور یقین در تأمین رضایتمندی شهروندان شریف و انقلابی این شهرستان، تأثیری بسزا و سازنده خواهد داشت. 

انتهای پیام/

برچسب ها: عزل ، شهریار ، دخالت ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.