قرعه کشی سوپرلیگ انجام شد؛

حضور 12 تیم در سوپرلیگ بسکتبال بانوان قطعی شد

قرعه کشی سوپرلیگ بسکتبال بانوان با حضور قطعی 12 تیم روز گذشته برگزار شد. تیم قزوین قهرمان دوره قبل لیگ در فصل جدید مسابقات حضور ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از فدراسیون بسکتبال، جلسه هماهنگی سوپرلیگ الف و ب بانوان روز گذشته با حضور فاطمه کرم زاده نایب رئیس و اودت آقاجانیان دبیر بخش بانوان فدراسیون بسکتبال به علاوه نمایندگان 17 تیم برگزار شد.

امسال 12 تیم به طور قطعی برای حضور در سوپرلیگ اعلام آمادگی کرده اند که این تیم ها در دو گروه الف و ب جای گرفتند. در صورت اضافه شدن دو تیم دیگر که حضور آنها تا زمان قرعه کشی قطعی نبود این تیم ها نیز به دو گروه فعلی اضافه می شوند.

گروه بندی مسابقات به شرح زیر است:

گروه الف: آرارات، شرکت گاز، هواپیمایی معراج، هیئت بسکتبال فارس، ذوب آهن و کیاگالری

گروه ب: شهرداری بندرعباس، کوشا، وحدت آریا، رشد دانه گرگان، تیام تهران و برج پولادین مشهد

مرحله مقدماتی لیگ به صورت رفت و برگشت در دو گروه الف و ب برگزار می شود و در پایان چهار تیم برتر هر گروه به پلی آف صعود می کنند.

تیم چهارم گروه های الف و ب نیز به صورت مستقیم به پلی آف نمی روند بلکه دو تیم چهارم و پنجم دو گروه به صورت ضربدری با هم مسابقه می دهند و برنده ها به پلی آف می رسند.

مسابقات با پوشش کامل اسلامی


این دوره از مسابقات نیز مانند فصل قبل با پوشش کامل اسلامی برگزار می شود.

تعداد تیم های لیگ امسال به صورت ثابت برای فصل بعد هم حفظ می شود و به این ترتیب دو تیم انتهای جدول به رده پایین تر صعود کرده و دو تیم دسته پایینتر جایگزین آنها می شود.

مسابقات سوپرلیگ A در دو گروه ذکر شده، از مهر تا اسفند به طول می انجامد.

برای سوپرلیگ B نیز 10 تیم اعلام آمادگی کرده اند و مسابقات این رده در پایان آبان آغاز می شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار