حجت الاسلام و المسلمین علوی رضایت خاطر مردم و برقراری آرامش در جامعه را یکی از موارد مهم مورد توجه وزارت اطلاعات دانست و تاکید کرد: ریشه پایداری امنیت جامعه ما در رضایت خاطر مردم ماست. ما باید بکوشیم امنیت را توام با شادکامی و سرور برای مردم فراهم کنیم.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات صبح امروز(سه‌شنبه ۲۸ مرداد) پس از استقبال گرم مسئولین عالی رتبه استان در گلزار شهدای رشت حاضر و با نثار فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کرد. 

حجت الاسلام و المسلمین علوی با حضور در بیت حضرت آیت الله قربانی نماینده محترم ولی فقیه با ایشان تبادل نظر کرده و در جریان مسائل استان قرار گرفت. 

وی مقارن ظهر در جلسه شورای اداری استان با تاکید بر اینکه رویکرد وزارت اطلاعات در دولت یازدهم مبتنی بر شرع، قانون و اخلاق می‌باشد گفت: کار اطلاعاتی در جمهوری اسلامی با رعایت احکام شرعی و ارزش‌های اخلاقی همراه است و این امر علاوه بر کاهش خسارت‌ها افزایش دستاورد‌ها را نیز به دنبال دارد. 

وزیر اطلاعات با اشاره به فقدان چارچوب‌های محدود کننده در دستگاه‌های امنیتی سایر کشور‌ها افزود: دستگاه اطلاعاتی ما همواره با محوریت شرع و اخلاق و قانون عمل می‌کند و هرگز نباید به بهانهٔ کار اطلاعاتی، کار خلاف اخلاق و قانون صورت گیرد.
 
 وی با اشاره به تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت کشور گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس قانون بار سنگین تامین امنیت را بر دوش وزارت گذاشته و باید این مهم به درستی مورد توجه قرار گیرد. 

حجت الاسلام و المسلمین علوی رضایت خاطر مردم و برقراری آرامش در جامعه را یکی از موارد مهم مورد توجه وزارت اطلاعات دانست و تاکید کرد: ریشه پایداری امنیت جامعه ما در رضایت خاطر مردم ماست. ما باید بکوشیم امنیت را توام با شادکامی و سرور برای مردم فراهم کنیم. 

وزیر اطلاعات تصریح کرد: اگر می‌خواهیم امنیت پایدار در جامعه برقرار شود، باید به مردم شخصیت بدهیم و زمینهٔ رضایتمندی آنان را فراهم کنیم. 

وی اظهار امیدواری کرد با همدلی و هم افزایی تمام مدیران در بخشهای مختلف شاهد رشد و شکوفایی در کشور باشیم.

وزیر اطلاعات افزود: انسجام و همگرایی بین دولت و مجلس دولت و قوه قضائیه و سایر ارکان نظام را شاهدی بر حرکت هماهنگ نظام برای پیشرفت کشور عنوان کرد. 

حجت الاسلام و المسلمین علوی همچنین با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تصریح کرد: نامگذاری سال‌ها از سوی رهبری معظم انقلاب، مهندسی نقشهٔ راه آن سال است که مسئولان باید با همدلی و هم افزایی در جهت تحقق آن بکوشند. 

وی یکی از مولفه‌های بستر ساز تحقق شعار سال مورد تاکید رهبری را بحث امنیت عنوان کرد و افزود: همانگونه که در آیات نورانی قرآن به ویژه در سوره مبارکه قریش پیوند فرهنگ، اقتصاد و امنیت را مشاهده می‌کنیم، اگر می‌خواهیم جامعه‌ای با اقتصاد پویا و فرهنگ بالنده و اثر گذار توام با ثبات امنیتی و اقتصادی داشته باشیم، باید سه مولفه امنیت، اقتصاد و فرهنگ را باهم گره بزنیم. 

 وزیر اطلاعات با اشاره بر اینکه باید به سراغ امنیت نرم برویم و امنیتی با ثبات و پایدار را در کشور پیاده کنیم گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) همواره در چارچوب قانون و با هوشیار توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را نقش برآب می‌کنند. 

حجت الاسلام و المسلمین علوی با اشاره به عزم جدی وزارت اطلاعات در برخورد با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: با دشمنان مصداق اشدا علی الکفار برخورد می‌کنیم و در شلیک به قلب دشمن ذره‌ای تردید نداریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار