205 نماینده طی بیانیه‌ای؛

دستگاه دیپلماسی سخنان اخیر رهبر انقلاب را چراغ راه سیاست‌های دیپلماتیک قرار دهد

نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از دولت و دستگاه دیپلماسی خواستند که سخنان رهبر انقلاب را چراغ راه خود در مذاکرات هسته‌ای و سیاست‌های دیپلماتیک خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پی سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع سفرای جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کردند.  
 
این بیانیه که به امضای 205 تن از نمایندگان مجلس رسیده است، پیش از پایان جلسه علنی صبح امروز پارلمان از سوی ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس قرائت شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع سفرای جمهوری اسلامی بار دیگر درایت و هوشمندی و قاطعیت و شجاعت آن عزیز را ثابت کرد. اشاره رهبری به تجربه مذاکرات که ثابت کرد مذاکرات با آمریکا نه تنها هیچ مشکلی را حل نمی‌کند بلکه لحن آمریکایی‌ها تندتر و اهانت‌آمیزتر شده و تصریح مقام معظم رهبری بر داشتن ضرر مذاکرات که موجب طرح توقعات جدید از سوی آنها می‌شود و اینکه این مذاکرات ما را در افکار عمومی ملت‌ها و دولت‌ها به تذبذب متهم می‌کند نشانگر دقت نظر آن معظم‌له است.  
 
ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام پشتیبانی کامل از سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری این سخنان را مصداق اصل 110 قانون اساسی و تعیین سیاست کلی خارجی جمهوری اسلامی می‌دانیم و از دولت و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی می‌خواهیم که این سخنان را چراغ راه خود در مذاکرات هسته‌ای و سیاست‌های دیپلماتیک خود قرار دهد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار