تیم ورزش‌های رزمی استان کردستان در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور به ۲ نشان طلا، ۲ نشان نقره و یک نشان برنز دست یافتند.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران سنندج ، یک دوره مسابقات کیک بوکسینگ WKA قهرمانی کشور به مدت 3 روز به میزبانی شهرستان بابل در استان مازندران برگزار شد.
در این دوره از مسابقات 450 فایتر (مبارز) از 27 استان سراسر کشور به همراه تیم مهاجر افغانستان به عنوان تیم میهمان و در 4 رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
تیم کیک بوکسینگ استان کردستان در این رقابت ها با 24 ورزشکار با مربیگری سید دلشاد حسینی و سرپرستی رامین هلال بیدختی به این رقابت ها اعزام و در پایان موفق به کسب 5 نشان ارزشمند این مسابقات شد.بر این اساس، در وزن 35 کیلوگرم رده سنی نونهالان میلاد دربندی و در وزن 45 کیلوگرم آرمان مدرسی به 2 نشان زرین طلا دست یافتند و سکوی نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.در رده سنی نوجوانان و در اوزان 35 کیلوگرم سیاوش حسینی و 40 کیلوگرم آرش عباسیان با قرار گرفتن بر سکوی نایب قهرمانی به نشان نقره دست یافتند و در وزن 70 کیلوگرم رده سنی جوانان ایوب حسینی نشان برنز را کسب کرد.
انتهای پیام/ب
برچسب ها: رزمی ، قهرمان ، نشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.