طبق گزارش مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی کشور زلزله ایلام تاکنون 332 مصدوم داشته که از این بین تنها 17 نفر برای گرفتن خدمات درمانی بیشتر ه بیمارستان‌های منطقه اعزام شدند.

مجتبی خالدی سخنگوی مرکز مدیریت حوادث در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: از 2 روز گذشته که زلزله در ایلام آغاز شده تاکنون 211 زمین لرزه اتفاق افتاده که 34 زلزله بالای 4 ریشتر بوده است در حال حاضر 15 اکیپ درمانی فعال و 5 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 8 دستگاه آمبولانس در منطقه آبدانان و مورموری مستقر هستند.

وی ادامه داد: طبق آمار اورژانس کشور تاکنون این زلزله 332 مصدوم داشته که 17 نفر آنها برای گرفتن خدمات بیشتر به بیمارستان‌های منطقه اعزام شدند و مابقی در منطقه توسط تکنسین های اورژانس به صورت سرپایی درمان شدند.

خالدی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت رسیدگی به مصدومین زلزله و در کل وضعیت درمان در این مناطق به یک وضعیت ثابتی رسیده است عنوان کرد: در حال حاضر 5 اکیپ بهداشتی برای نظارت بر آب آشامیدنی و مواد غذایی در منطقه حضور دارند و نظارت‌های کامل را بر روی این موارد انجام می‌دهند باید توجه داشت که از روز گذشته شبکه آب آشامیدنی منطقه وصل شده است اما با این حال آب بطری بین مردم منطقه پخش می‌شود و تانکرهای آب آشامیدنی در مناطق زلزله زده  مستقر شده است.

این خبر درحال بروز رسانی است

زمان وقوع به
وقت محلي
بزرگيعرض جغرافيايي
(درجه - شمالی)
طول جغرافيايي
(درجه - شرقی)
عمق
(کیلومتر)
منطقه
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۰۹:۵۲:۰۶.۵۳.۵۳۲.۶۸۲۴۷.۶۴۱۱۰.۰ مورموري، ايلام
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۰۹:۴۵:۴۷.۹۳.۰۳۲.۷۷۰۴۷.۵۳۲۱۰.۰ مورموري، ايلام
۱۳۹۳-۰۵-۲۸ ۰۹:۲۱:۱۵.۳۲.۹۳۲.۷۶۸۴۷.۶۳۲۱۰.۰ مورموري، ايلام


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار