مدیر کل مدیریت بحران استانداری ایلام بابیان اینکه زلزله ایلام خسارات جانی در پی نداشته است، گفت:حدود۲۰۰تا۳۰۰ نفر مجروح و پنج نفر نیز به دلیل جراحت عمیق به استان های همجوار اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، احمد کرمی ،مدیر کل مدیریت بحران استانداری ایلام  با اشاره به زلزله امروز استان ایلام گفت: صبح امروز ساعت 7 و 2 دقیقه زلزله ای به بزرگی 6.1 در مقیاس ریشتر در 30 کیلومتری شهر مورموری در استان ایلام را تکان داد.
 
وی  بابیان اینکه این زلزله در 10 کیلومتری زمین رخ داده است اظهار کرد: با توجه به اینکه شدت زلزله بالا بوده، این زلزله در شهرستان های آبدانان و دهلران هم احساس شده است.
 
وی ادامه داد:خسارات وارده بر استان ایلام در زلزله امروز 70 درصد تخمین زده شده است.
 
کرمی با بیان اینکه خوشبختانه این زلزله خسارات جانی در پی نداشته است، تصریح کرد: طبق آمارهای ارسالی ،حدود 200 تا 300 نفر در این زلزله مجروح و پنج نفر نیز به دلیل جراحات عمیق به استان های همجوار اعزام شدند و بقیه نیز در حال مداوا هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: اکنون معاون سازمان مدیریت بحران استان ایلام آقای اکبرپور، استاندار، رییس امداد و نجات کشور و اعضای شورای مدیریت بحران جهت سامان دادن هرچه سریعتر به وضعیت آسیب دیدگان در اینجا حضور دارند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مصدوم ، حادثه ، زلزله ، مجروح ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار