وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در گذشته تعداد باجه‌ها ، صندوق‌ها و شعبه‌های پستی محاسبه می‌شد اما امروز در هر منزل باید یک شعبه پستی وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم رونمایی از چهار سرویس ، 80 خدمت و سامانه‌های یکپارچه قبول و مبادله پستی ضمن تبریک به مناسبت سالگرد استقرار دولت یازدهم سال گذشته در چنین زمانی دولت یازدهم بر سر کار آمد و اهداف آن ایجاد آرامش بین همکاران در جامعه بود و بالاخره به دلایل و مسائل سیاسی برخی اظهارنظرها و سلیقه‌ها باعث شده بود که دلهای ملتها به هم نزدیک نباشد.

وی افزود: خوشبختانه مقام معظم رهبری در اواخر سال گذشته سیاست کلی اقتصاد مقاومتی را ابلاغ نموده‌اند که به نوعی در راستای این است که با همه مشکلاتی که در دیگر کشورها آمده اقتصاد خود را بسازیم و به توسعه بیشتر برسیم.

واعظی در ادامه به موضوع فرهنگ و اخلاق اشاره و اظهار کرد: انقلاب ما فرهنگی و بر مبنای ایدئولوژی اسلامی است و ما در هر شرایطی نمی توانیم به فرهنگ و اخلاق نگاه نداشته باشیم و دولتها باید تلاش کنند که اخلاق در جامعه حاکم شود چرا که ما مردمی با فرهنگ غنی هستیم.

وی در ادامه گفت: هرچه زمان پیش می رود پست در دنیا در حال پیشرفت است و همکاران پستی در ایران از سراسر دنیا همواره با مواجهه با یک ابزار نوین می دانند که چگونه آنها را در خدمت اهداف پستی قرار دهند.

وزیر ارتباطات و فناوری  اطلاعات افزود: پست نهادی نیست که صرفاً یک نهاد ملی باشد و رابطه تنگاتنگ با کشورها نداشته باشد بلکه یک نهاد بین المللی است.

واعظی تصریح کرد: به منظور ورود پست به تجارت الکترونیک استفاده از استانداردهای بین المللی لازم است.

واعظی در پایان خاطر نشان کرد: درگذشته تعداد باجه‌ها و شعبه‌های پستی را محاسبه می‌کردیم و امروز در هر منزل باید یک شعبه پستی وجود داشته باشد.

گفتنی است؛ مراسم رونمایی از سرویس‌های جدید پستی به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت با حضور دبیرکل اتحادیه جهانی پستی و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: راستا ، اسلامی ، دنیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
استاد مي فرمايند "در هر منزل یک شعبه پستی باید باشد " بعد ما رفتيم كد پستي ده رقمي خونه مون رو كه در يكي از شلوغ ترين خيابان هاي شهره بگيريم ميگن تو قسمت شما كد پستي تعريف نشده!!!!!!!!!!!!! حالا هرجا كارداري ميگن كد پستي ده رقمي؟!
آخرین اخبار