معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 از برگزاری همایش بزرگ تجلیل از آزادگان در این منطقه خبر داد.

 عشرت شایق معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: همایش بزرگ تجلیل از آزادگان و تجلیل از معصومه آباد از آزادگان دفاع مقدس در سالن همایش مختار سلیمانی منطقه 18 برگزار می شود.

وی ادامه داد: این طرح روز یکشنبه 26 مرداد ماه سال 93 از ساعت 16:30 تا 18:30 در سالن همایش مختار سلیمانی در دست اجرا است.

شایق اظهار داشت: در این مراسم اعضای شورای شهر،‌ حجة الاسلام و المسلیمن ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر، شهردار منطقه 18 و معاونان مناطق 22 گانه شهر تهران حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: همایش بزرگ تجلیل از آزادگان منطقه 18 و معصومه آباد از آزادگان دفاع مقدس با اهدای هدایا و لوح یادبود به جمعی از آزادگان و ایثارگران به منظور گرامیداشت مقام و منزلت آزادگان در سالن مختار سلیمانی برگزار می شود.

*  از نخبگان ، شاعران و فرهیختگان شاخص و ورزشکاران منطقه 18 تجلیل می شود

عشرت شایق معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 گفت: مراسم تجلیل و تکریم از نخبگان، شاعران و فرهیختگان شاخص و ورزشکاران منطقه 18 روز یکشنبه 26 مرداد ماه سال 93 همزمان با همایش بزرگ تجلیل از آزادگان در سالن همایش مختار سلیمانی از ساعت 16:30 تا 18:30 برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این همایش ورزشکاران با اجرای حرکات نمادین ورزشی از خانم آباد یکی از آزادگان دفاع مقدس تجلیل می‌کنند.

شایق خاطر نشان کرد: در این همایش از نخبگان، شاعران، فرهیختگان و ورزشکاران شاخص با اهدای لوح تقدیر تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: همایش ، آزادگان ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار