دبیر کل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی گفت: باید در تبعیت از رهبری احساسی عمل نکنیم بلکه اعتقادی به نکات رهبری توجه شود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران"محمد جواد محمدی نوری" دبیر کل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی ایران عصر دیروز در دیدار با جمعی از فعالان استان مرکزی با اشاره به حوادث سیاسی و نظامی منطقه و نا امنی کشورهای همسایه اظهار داشت: پدیده الهی امنیت ایران یک معجزه انقلاب است که به یمن همراهی مردم و تدبیر و شجاعت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوجود آمده است.

 محمدی نوری حماسه مقاومت ملت و دولت ایران در سایه توجه به رهنمودهای رهبری را رمز موفقیت ایران مقتدر برشمرد و گفت: بلایی که بر سر مردم افغانستان، عراق، پاکستان و سوریه افتاده یک خطر بزرگ برای ایران بوده و دشمن در تلاش بود تا با توجه به اسلام هراسی که در تفکر آنان به وجود آمده حصار بی‌اعتمادی را اول از قلب مردم ایران آغاز کنند.

 که بحمد الله علیرغم شیطنت‌های فراوان و برخی اتفاقات ناگوار سیاسی کشتی انقلاب با هدایت رهبری از همه این بحران‌ها نجات یافت و واقعاً برای همه سلطه‌گران جای تعجب است در حالیکه کشور‌های همسایه ایران غرق در تروریسم و جنگ داخلی است چگونه این همه پایداری و ثبات امنیت در ایران وجود دارد.

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر همیشه نکات و برجستگی‌های کلامی امام(ره) را با دقت مرور کرده و نصب العین قرار دهیم هرگز کشور ما دچار جنگ داخلی نخواهد شد.

 وی با بیان اینکه اندیشه امام(ره) اندیشه‌ای برگرفته از عنایات الهی توام با اراده مردمی و مقاومت فکری و عقیدتی است، تأکید کرد: باید در تبعیت از رهبری احساسی عمل نکنیم بلکه اعتقادی به نکات رهبری توجه شود.

دبیر کل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با انتقاد از کسانی که ترکیه را الگوی کشورهای همسایه می‌خوانند، گفت: درست است که امروز ترکیه بر مدار توسعه قرار گرفته است اما به نظر می‌رسد چالش های فراوان فکری و اندیشه سران آن کشور که ناشی از عدم پذیرش اعتقادی فرامین دینی است باعث خواهد شد تا ترکیه نیز نتواند در این مسیر از امنیت لازم و پایدار برخوردار شود.

 وی خاطرنشان کرد: ما انشاء الله با همت دولت و همراهی مردم و در سایه رهنمود های رهبری به افقی دست خواهیم یافت که الگوی بسیاری از کشورهای عدالت خواه و آزادیخواه جهان خواهیم شد. روزی فرا خواهد رسید که ایران قدرت اول منطقه خواهد شد و این راه یک آرمانی است که با تلاش می‌شود به آن دست یافت.

انتهای پیام/
برچسب ها: جمعیت ، جوانان ، انقلاب ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار