سرپرست اداره سلامت شهرداری منطقه 12 از برگزاری جشنواره‌های غذایی تابستانه سلامت در این منطقه خبر داد.

 سحر گودرزی، سرپرست اداره سلامت شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برگزاری جشنواره‌های غذایی تابستانه سلامت در محلات 13 گانه منطقه 12 در دستور کار اداره سلامت  شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای سطح سلامت و رفاه حال شهروندان، تامین اوقات فراغت شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان در محلات 13 گانه منطقه 12 در دست اجرا است.
 
گودرزی اظهار داشت: در این طرح معاونت اجتماعی و فرهنگی،‌اداره سلامت، اداره آموزش‌های شهروندی، شهرداری نواحی 6 گانه و سراهای محلات 13 گانه منطقه 12 مشارکت و همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری جشنواره‌های غذایی  تابستانه سلامت در محلات 13 گانه منطقه 12، برگزاری مسابقه‌های غذایی تابستانه سلامت با اهدای جوایزی به رسم یاد بود به برگزیدگان، توزیع اقلام آموزشی، بروشور، سی دی، کتاب، کتابچه و پکیج‌های فرهنگی و آموزشی سلامت از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
گودرزی خاطر نشان کرد: آموزش چهره به چهره سلامت، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی سلامت، برپایی ایستگاه‌های نشاط تندرستی و سلامت در سراهای محلات و بوستان‌ها، ارائه خدمات پزشکی رایگان، سنجش فشار خون و قند خون، ارائه مشاوره‌های تغذیه و روانشناسی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: جشنواره ، غذا ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار