دومین مسابقات ملی رنگ همانندی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود

دومین دوره مسابقات ملی رنگ همانندی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور تیم‌های دانشجویی مهرماه سال 93 برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر: دومین دوره مسابقات ملی رنگ همانندی به همت انجمن علمی- دانشجویی دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان از دانشگاه‌های سراسر کشور در قالب تیم‌های سه‌‎نفره در دو مرحله با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در مرحله اول دانشجویان با استفاده از سعی و خطا و مهارت‌های چشمی در زمینه رنگ همانندی بصری(visual) به رقابت خواهد پرداخت و در مرحله دوم با استفاده از فیزیک رنگ محاسباتی اقدام به انجام رنگ همانندی محاسباتی خواهند نمود.

کمیته علمی دومین دوره از این مسابقات متشکل از متخصصان حوزه فیزیک رنگ کشور از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر، صنعتی اصفهان، گیلان و موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش می‌باشد.

بر اساس این گزارش، دانشجویان تا آخر شهریور‌ ماه برای ثبت نام در دومین دوره مسابقات ملی رنگ همانندی دانشگاه صنعتی امیرکبیر فرصت دارند.

علاقه‌مندان جهت اطلاع از جزئیات بیشتر در خصوص این مسابقات و انجام ثبت نام به صورت آنلاین می‌توانند به پایگاه اینترنتی مسابقات به نشانی http://www.colormatchcomp.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار