مروری بر مهمترین اخبار" سياسي دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: روز جهانی انسان دوستی بدون پرداختن به نسل‌کشی غزه بی‌توجهی به نام گذاری این روز است ،تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد فردا مقابل سازمان ملل تجمع می‌کنند ، رضایت مقام معظم رهبری از مجموع عملکرد قوه قضائیه/ مسئولان قضایی برای کوتاه کردن مسیر دادرسی تلاش کنند و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ما برای قطعنامه 1929 شورای امنیت وقعی قائل نمی‌شویم/ تاسیسات آب سنگین از مشکلات اساسی مذاکرات / بازگشت به شرایط قبل از نوامبر 2013 در صورت عدم دستیابی به توافق در آذر ماه

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/27/2520691_810.jpg

مشاور حقوقی وزیر خارجه گفت: در قطعنامه 1929 سال 2012 که آخرین پرونده هسته‌ای در قالب فصل هفتم منشور ملل متحد است در مسئله توسل به زور تاکید می‌شود اما ما به این قطعنامه وقعی قائل نمی‌شویم و فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهیم.

رونمایی از زیردریایی فاتح در سال جاری/ تصمیم ساخت ناو هواپیمابر با بزرگان کشور خواهد بود
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به این که توانمندی ساخت ناوهواپیمابر را داریم اما تصمیم ساخت آن با بزرگان کشور خواهد بود، گفت: امیدواریم درسال جاری در مراسم خاصی حتما زیردریایی فاتح را به ناوگان نیروی دریایی الحاق کنیم.

پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی واگذار شود / 80 درصد موضوعات روزنامه‌ها دعواهای سیاسی است
 رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اقتصادی نیاز به جهش و توسعه دارد و وقتی بار آن را زیاد کنیم مثل کشتی است که تنها بار آن را زیاد کرده‌ایم و آن سرعت نمی‌گیرد بلکه زمین‌گیر می‌شود.

حضور فرجی‌دانا، انصاری و لاریجانی در نشست فردای شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت
سخنگوی فراکسیون اصول‌گرایان رهروان ولایت از برگزاری جلسه شورای مرکزی این فراکسیون در آستانه استیضاح وزیر علوم تحقیقات و فناوری خبرداد و گفت: رضا فرجی‌دانا وزیر علوم و مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور و احتمالا رئیس مجلس در این نشست حضور خواهند داشت.

ضرورت تأمین آب آشامیدنی برای زلزله‌زدگان ایلام/ معضل اصلی زلزله‌زدگان، گرمای 50 درجه‌ای هواست
 نماینده دهلران، دره‌شهر و آبدانان گفت: سال 92 زلزله دیگری در این شهرستان در نزدیکی مورموری به وقوع پیوست که متاسفانه تاکنون به دلیل محدودیت منابع مالی جبران خسارات انجام نشده است اما امیدوارم بتوانیم هرچه زودتر خسارات وارده ناشی از زلزله امروز را جبران کنیم.

رضایت مقام معظم رهبری از مجموع عملکرد قوه قضائیه/ مسئولان قضایی برای کوتاه کردن مسیر دادرسی تلاش کنند
رئیس دیوان عدالت اداری با بازخوانی مفاد حکم انتصاب مجدد آیت‌الله آملی لاریجانی از سوی مقام معظم رهبری، اجرایی شدن خواست‌ها و موضوعات مورد تاکید معظم له را تکلیف و وظیفه اصلی مسئولان قضایی و قضات دانست.

استیضاح فرجی‌دانا سیاسی نیست/نمایندگان در وظیفه خود کوتاهی نکنند
نماینده بسیج دانشجویی با بیان اینکه استیضاح فرجی‌دانا رنگ و بوی سیاسی ندارد، گفت: از نمایندگان مجلس تقاضا داریم به هیچ وجه در بحث استیضاح کوتاهی نکنند و وظیفه‌ای که دارند را به درستی انجام دهند.

آماده شرکت در یک بازی برد برد هستیم/ تاریخ دقیقی برای بازگشایی سفارت انگلیس در تهران مشخص نشده است

 عضو تیم هسته‌ای کشورمان گفت: فکر می‌کنیم اگر طرف مقابل دست از زیاده‌خواهی خود بردارد می‌توانیم به نتیجه برسیم.

دادگاه مهدی هاشمی در چهارمین روز رسیدگی به پایان رسید

 چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی دقایقی پیش در دادگاه انقلاب تهران به پایان رسید.

"مرغ" سیاسی شد!

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/27/2520996_465.jpg

مدیرعامل مجتمع مرغ لاین آرین بزرگترین تولید کننده مرغ جهان اسلام قبل از استعفا گفت: یک شرکت انگلیسی بازار مرغ ایران را تسخیر کرده و مرغ‌هایش هم سالم نیست!

روز جهانی انسان دوستی بدون پرداختن به نسل‌کشی غزه بی‌توجهی به نام گذاری این روز است معاون وزیر امور خارجه گفت: ابعاد نسل کشی در غزه بسیار گسترده است، محاصره غزه، بمباران مستقیم مدارس و بیمارستان‌ها و تخریب زیرساخت‌های غزه از جمله مصادیق نسل کشی در غزه است .

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد فردا مقابل سازمان ملل تجمع می‌کنند
 مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد از برگزاری تجمع تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد، دانشجویان و اقشار مردم مقابل دفتر سازمان ملل در حمایت از مردم مظلوم غزه خبرداد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار